CITARASA RINDUAN

Sunday, June 26, 2011

Cik pulau bikin daku terharu

Korang dah mengenali blogger cik pulau??
Sebenarnya, beliau dengan senang hati menelefonku pada malam ini..
Wah!!!!!!!! Memang ku rasa bermimpi..
Suara cik pulau lemah lembut.. buatkan dadaku bergetar, (nie belum ada teruna yang dapat bercakap dengan beliau,, kalau ada mesti dah jatuh cinta.. hahahah)
Walau sibuk di CR.. menerima panggilan dari seseorang, bikin seluruh badan rasa bertenaga.  Hehehhe (harap-harap cik pulau tak bayangkan macamana daku ketawa.. hahahha)

PS: itulah hikmahnya ada rakan maya kan??
Selingan~ penyakit mataku kembali menyapa.. oh!!! Risaunya… tak dapat nak berjalan-jalan apatah lagi tinggalkan pesan.. Maaf kawan-kawan.


7 ulasan:

cik pulau said...

adehh.. akak..
lemah lembut hape suara cenggitu..haha..
seronoknya dapat bersembang ngan akak..
tak puas...haha..

p/s: akak.. dah boleh bayangkan dahh akak gelak hahaha tu.. lalala~ ^^,

NadiRah said...

cik pulau pon rajin gak msg nad tnye khabar..terharu gak.. ^^

cucu umie said...

ayie biase jalan2 blog sis pulau...perempuan memang mcm gitukan..mesti rapat jer hbgn mereka..kehkeh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi...akak pasti tersenyum manis walau dah letak telefon kan?

Ati Masrif said...

mmg seronok menambah kenalan
walaupun dlm maya mcm rapat sajekan

sedih juga sbb hasrat ati nk
berhenti seketika sbbkan shaymi....ntahlah ??

Hanim Mahali said...

akak sakit mata??? kuat sangat ngendap tu... hehehe...
semoga mata akak tak sakit lagi. ^_^

Lelord said...

hehehhehee ayu akak lak yg terbayang camne ayu gelak