CITARASA RINDUAN

Thursday, June 30, 2011

Happy Birthday Blogger Eelobor

Happy Birthday
Kepada
BLOGGER EELOBOR pada 30 Jun
(papa kepada Muaz, pelengkap kepada kehidupan Ida)
Sekadar Berkongsi
Semoga dipanjangkan usiamu.. semoga dipermudakan urusanmu…dan semoga kamu dirahmati OlehNYA


PS: juadah berbuka daku, mungkin akan kupanaskan untuk juadah bersahur nanti.... cangkul ayam @ cakir ayam.. dan Khas untuk peminat kaki Ayam..heheheh

23 ulasan:

eelobor said...

huhuhuhu, terima kasih ayu. mana hadiah?

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
melaka..melaka.................

insan marhaen said...

IM tak suka makan kaki ayam walaupun kawan Cina IM ada bagitau ianya baik bagi orang yang tangannya menggigil luar kawalan.

Citarasa Rinduan said...

IM--
untuk pakinson ya.........
oo. ayu pun tak tahu..sebenarnya, kaki ayam, buntut ayam banyak di kedai..
tak tau bak buat apa.. tu yang kadangkala ayu suka sedekah kat pelanggan.. tapi mentahlah

hari nie teringin nak makan.. so buat heheheheh

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat panjang umur abah Muaz...moga lebih murah rezeki, lebih diberkati kehidupan.

Pssst: tetiba je tekak rasa nak makan unggas masak merah cam gitu...gambar nampak menyelerakan anak tekak tetengah malam buta ni adussssssss! nak kena pi Johor ke ni ;)

si para para said...

selamat untuk mereka yang melengkapkan bilangan hari untuk bulan enam.

Citarasa Rinduan said...

Anyss--
Waalaikumusalam..
harus ke johor tau.. ehheheh. kak sentiasa tunggu kedatangan sahabat blogger ke kedai kak...

PS: tamo tunggu papa muaz belanjer SR ker??

si para-para--
terima kasih singgah ke sini..
selamat utk mereka semua

logorithm said...

Happy birthday eelobor! :-)

Ada resipi Cina kaki ayam masak cendawan. Sedap oooo... tapi tak berani makan lebih-lebih... rasa macam makan lemak + kolestrol pulak. Hehe...

Entri terbaru (13PG):  Logorithm's Wordless Wednesday #4

Entri Segmen Ben Ashaari (13SX): Jangan kau tipu aku!

kak ina kl said...

suami akak pun suka makan cakar ayam ni.selamat ulangtahun eelabor

shahjiehan said...

happy besday... hehhe... besday saya 28 jun... huhu

azieazah said...

Selamat Ulangtaun Kelairan to EELOBOR @ HAFIZAN...

Juga buat blogger SHAH JIEHAN. Moga terus sejahtera dan ceria selalu.

Wahhh kaki ayam, kalu buat sup sedap ratah nih...

Mereka yang Kukenali (6): EELOBOR tu maknanya aper...?

missbby said...

cangkul ayam..memang unik..hehe, tak reti nak makan la..

LiFe KaMi said...

happy bsday elobor semoga pjang umur murah rezeki..
mcm sedap je kaki ayam tu..
pagi2 da lapar ..huhu

My Little Diary said...

tak pernah makan kaki ayam...huhu
daging ayam memang bedal sampai licin..

ieda said...

eppy bday elebor semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki :)

amboiii ieda x pernah dgr cakir ayam nie ayu .. tapi kaki ayam ada .. sedappp masak kari kan :)

pose tak ?? ieda insyaallah pose :))

Mommy Fara said...

kaki ayam adalah favourite ku! ouh, selamat harijadi kepada yang berkenaan! =)

pCL n mmD said...

hepi besday buat Eelobor, lps ni terjah ke sana...

PCL bulan ogos..haha...nak cangkir ayam sup boleh Ayu ??

Kakzakie said...

Anak kakak suka kalau buat sup Ayu kaki jadi kembang. Heee......

dieya said...

lama tak mkn cakir ayam nih.. last skali masa gi kenduri umah kawan kat sabak bernam.. org jawa.. lauk sup cakir.. ke cakir ayam masak kicap.. sedapnya!

diana said...

ingtkan tu lauk tu hadiha untuk eelobor..
heheh..

man said...

Selamat berpuasa...

gadisBunga said...

transit sini jap dari rumah kak azie ke rumah eelobor.

ok dah.

babai!

ibuintan said...

hepi besday eelobor..

sup kaki ayam memang best, ubat sakit lutut kata apek yg sama joging