CITARASA RINDUAN

Saturday, June 18, 2011

Fuh....nevous..

Assalamualaikum..
Fuh!!
Tak cukup tangan dibuatnya pagi nie.. mana nak sediakan sarapan pagi, mana nak cari cawan, mana nak cari balang untuk isi kuih..mana nak buat air.
Bak kata en zalie.. rumah hari nie macam nak beraya.. hahahah.. raya apa bang!!
Alhamdullilah.. dapat ku siapakan sebelum rombongan pengantin dari negeri sembilan sampai… tak ramai.. 1 bas sekolah jer, maksudnya mungkin 44 orang..
Nevous juga nak tunggu tetamu sampai… heheheh

PS: macam aku pulak jadi pengantin pompuan,.. heheheh

10 ulasan:

ckLah said...

Terbayang Ayu yang kecil molek ligat bersilat di dapur.....

Citarasa Rinduan said...

cklah--
nie nak bersiap ke rumah pengantin.. dalam jam 11 pagi rombongan sampai, dapatlah ayu salam `keruk`, awal sikit.

memandangkan en zalie ada masalah kaki.. kami nak cepat sedikit.. kurang tetamu...
moga2 urusan hari ini selesai

Mas said...

hmmm..ramai tu ayu..
moga semuanya berjalan lancar...
insyaAllah...

Sunah Sakura said...

erk! satu bas sekolah tu pun ramai kak ayuuuuuuu! hehehe

senyumSOYA said...

ramainya kaka ayu.. ponat nak melayan..heheh..
tapi tetamu tetap tetamu.. kak ayu jgn paksa diri sgt kalau penat ya..(^^!

semoga majlis berjlan dgn lancar..

eelobor said...

aku tahu, ayu memang boleh. huhuhuhuhu

ainnoraini said...

ayu kan dah biasa...kat kedai ayu lagi ramai dari tu kann..
setakat 1 bas no hal punya la...

semoga dipermudahkan segalanya...

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak ayu...
wah ramainya tetamu akak... moga semuanya berjalan lancar... diana percaya akak pasti boleh... ;)

sarah-najwan said...

kelazz ayu..nk buat persiapan utk 44 org
semoga berjalan lancar deh

wa khairul onggon said...

Fuhhh... sibuk nampak.. smeoga semuanya berjalan dengan lancar.. :)