CITARASA RINDUAN

Saturday, June 18, 2011

Bertemu Pelawak, secara live..

Memang indah hari cutiku pada hari ini..
Sambil belajar ambil gambar dengan photografer aswat dan isterinya..aku dapat bertemu dengan raja lawak musim ke 3, kumpulan chot…
Ini bukan jemputan khas, tapi kumpulan chot datang atas undangan perkahwinan.. dan baiknya mereka kerana menyajikan aksi lawak dengan tetamu yang hadir SECARA LIVE.. percuma kooo



PS:Part paling best!! Lawak pantun mereka.. TERBAIK!!!

9 ulasan:

Areef Ibn Naim said...

salam,

wah, kak untunglah sentiasa dpt belajar... kumpulan chot ni dr johor ke kak?

munna said...

dulu..ingat diaorg boleh masuk final....

IMANSHAH said...

salam

ingat jozan turun..hehe

HaSue said...

salam ayu.
x mengikuti sangat raja lawak ni..paling tidak kenal yg masuk final je..hehe.. tapi sebenarnya yang tak masuk final kdg2 lebih layak kan..

Mas said...

bebudak berdua ni pun sengal juga...
kelakar..he..he...
bestnya ayu jumpa dia orang...

Adinda Amy Sensei said...

sape nih?

azieazah said...

Anak bongsu Kak Azie, si CHAK tu cukup minat dgn CHOT nih...

Sebab depa ni cute dan berbakat.!


Syukur: Sekadar untuk Rekod Peribadi Ibu dan Anak...

BlueberrY CheesE said...

wahhh bestnyer dorg meriahkan majlis. msti gamat dengan gelak ketawa. hihi

Lelord said...

alahaii ayu..mahap akak x kenal