Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, June 15, 2011

SOSEH SOSEH: Memey, Norman nikah September

SELEPAS mengharungi pelbagai kontroversi, akhirnya Memey Suhaiza dan Norman Hakim akan disatukan dan majlis pernikahan mereka akan dilakukan pada September nanti di rumah pengantin perempuan di Felda Tenggaruh Selatan 1, Johor.


SS difahamkan, sebelum ini Memey mahupun Norman masih merahsiakan tarikh majlis pernikahan dan persandingan kerana tidak mahu ia terlalu digembar-gemburkan pihak media. 
Bagaimanapun, baru-baru ini pelakon drama bersiri Songkok itu mengumumkan tarikh majlis pernikahan secara eksklusif di rancangan Apa Saja FBI yang disiarkan di TV9 setiap Jumaat. Ketika itu, Memey diundang menjayakan program yang dikendalikan penyampai Hot FM, Faizal Ismail. 

Kebetulan teman SS berada di lokasi rakaman rancangan itu dan turut mendengar pengakuan Memey. Ternyata ia disambut baik sebahagian besar penonton yang hadir menyaksikan rakaman yang berlangsung di Stesen Bas Puduraya, baru-baru ini.


Cerita Memey lagi setakat ini segala persiapan berjalan lancar dan dia mengharapkan apa yang dirancang bakal menjadi kenyataan tanpa ada perkara yang boleh mengganggu perjalanan rancangan mereka untuk hidup bersama.


 Kata Memey lagi, majlis pernikahan dan persandingan pihak perempuan akan diadakan di kampungnya pada pertengahan September yang juga kebetulan dalam sambutan Aidilfitri sementara majlis pihak lelaki akan dilangsungkan pada akhir September. 

Tiada majlis akan dilangsungkan di rumah keluarga Norman di Kuantan, Pahang kerana katanya, keluarga tunangnya kebanyakannya menetap di Kuala Lumpur. Kad jemputan kahwin juga akan mula diedarkan pada akhir Julai nanti. 


SS gembira mendengar perkembangan ini kerana kedua-duanya sudah pun mengambil keputusan tepat untuk berumahtangga walaupun pada waktu sama terpaksa berhadapan dengan pelbagai kontroversi dan kes perbicaraan membabitkan dakwaan khalwat sebelum ini. 

Di kesempatan ini, biarlah SS menjadi orang pertama yang mengucapkan tahniah kepada Memey dan Norman. Semoga keputusan untuk berumahtangga akan lebih diberkati dan dikurniakan rezeki lebih.



kredit to metro online

PS: alhamdullilah.. selamat malam semua... esok nak puasa, jom sama-sama berpuasa.. 1.00am-7.00. 16 Jun 2011. ada gerhana bulan penuh... subhanallah,maha suci Allah

6 ulasan:

uncle gedek said...

Selamat berpuasa!

uncle gerhana poket

~izan~ said...

slmt mlm ayu..slmt bersahur..

moga lps ni surut dah kontroversi mereka ni..

gerhana awal pagi ni... bukti keagungan Ilahi..

suha said...

Alhamdulillah,biar trtutup sume kontroversi (^_^)

The Norah said...

alhamdulillah.....akak ayu orang pertama ucap...kiranya me ucap me orang kedua laaa pulak...tahniah....:)...selamat malam kak

Aini Azman said...

msti abby bengang huhuhu

selamat berpuasa kn,.=)

jeBateja said...

kita nak tanya lain....akak pose...berbuka puasa apa....ahakz....