CITARASA RINDUAN

Sunday, June 19, 2011

Ahad yang sentiasa sibuk

Hari ini ku terkejar2..AHAD yang sentiasa sibuk, dengan pelanggan tak putus-putus.. syukur!!
Ada yasin di rumah mak saudara…
Ku buatkan donut.. itu kuih yang paling senang….mana nak terkejar-kejar memasak lauk… lepas satu satu masakan ku siapkan..


 Jam 11 pagi baru tangan dapat uli tepung..
Ini gambar daku.. (sila abaikan raut mukaku yang penuh dengan minyak)



PS: en zalie kurang sihat…. Ku suruh beliau berehat dirumah.. namun jam 3.15 petang beliau datang jua ke citarasa rinduan… semoga suamiku tetap ceria walau diduga sedemikian..suamiku memang HEBAT..

22 ulasan:

ajwa said...

Wah... hebat...rajinnyer.

NURUL AINI NORAZMAN said...

rajin akk buat donut,.huhu,.
untung akk dpt suami hebat,.semoga en zalie cepat smbuh,.=))

Mas said...

uli sendiri ke ayu...
banyak tu....
perhh..memang nampak montok gebu jerk donut tu....
rajinnn betoi ayu ni...

Kalamhati said...

ayu juga hebat!!gigih!

Yatie said...

waduh akak mmng tabiklah dngn Ayu ni..wanita yg gigih, cekal hati dan begitu sabar orangnya...semoga mendapat ganjarannya di SANA.
Selamat Hari bapa buat suami Ayu..semoga sabar dan tabah menghadapi hari2 yg mendatang..

eelobor said...

rajin tul cik kak sorang nih

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

tetiba terliur lak nampak donut tu, hehehe... mesti sdp air tgn kak ayu ni...

ain revival said...

nk belajar nie..

<---wat donut xjd..dah ikut resepi..nmpak jadi tp bila goreng minyak dy melekat laa..knapa ek??

IMANSHAH said...

gebu2 nampak donut

Gen2Merah said...

asal saya baca entri kak ayu ni mesti saya rasa hibah. terharu dengan semangat akak utk menjaga suami dengan sungguh2 walaupun sibuk dgn citarasa rinduan.. saya kagum dengan kecekalan wanita macam kak ayu

Bigdaddyz said...

suaminya pun bertuah dapat surirumah yg rajin dan kuat bak badang....hehe

munna said...

mmg superwomen ayu ni..bertuah en. zalie dan umai....

Lelord said...

tahniah2....semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan

tun_telani said...

alhamdulillah.. murah rezeki kak ayu =) mulat2 je donut tu, nmpk sedap!
semoga en.zalie sihat2 selalu.

diana said...

bestnya kalau pandai buat donat.
tapi tak reti..

Queenie said...

hehee...samalah kita...hari minggu mendonut...akak buat 200 biji jerk arini, senang!

azieazah said...

Tabik...!

Kak Azie sampai skang tak pandai buat donut..

“Bogel Menuju TUHAN” by Zahiril Adzim...

Kamsiah said...

alahai gebunya donat...akak tak pernah buat hehe...tunjuk2 ja kat big apple atau nash donat atau dunkin donat..

ibuintan said...

selamat hari bapa buat en zalie... Ayu memang chef yang hebat

semakin sibuk bermakna semakin banyak rezeki masuk ..kan Ayu

ieda said...

segar je nampak donut tuu .. walau penat ayu , kalau dibuat dgn penuh kasih sayang terserlah tau ! :)

mama maman said...

sedap je npk donat tuh...hhhee

ana apez said...

nampak sedap je donut akak ni. geram tgk.