CITARASA RINDUAN

Friday, June 3, 2011

Idaklah nak bohong


Assalamualaikum..
Salam pagi penghulu sahabatku semua..
Semalam... ku kepenatan... melayan tempahan.. biasalah adat berniaga.. kadangakala masakkan kita menjadi, kadangakala sebaliknya.. kenalah pandai ubah masakkan biar kena pada tekak mereka..

Nak kata stree dengan kehidupan sebagai tukang masak, idaklah nak bohong.. semua pekerjaan lama-lama pasti rasa ada indahnya, ada payahnya.. kan...kan...

****************
Jadi, awal pagi ku ambil kesempatan jogging.. syukur, lama benor tak panaskan badan dengan aktiviti riadah.. dapatlah 5 round, terima kasih sahabatku kak ida, yang menemaniku...bila peluh keluar rasa ringan jer badan

Jom..layan sarapan pagi ku.... masih panas lagi (familyku belum sentuh menu-menu nie tau... korang dulu kutayangkan...)



Menu...

Lempeng oat
Sambal telur
Nasi goreng diet..





Nak resepi?? Ala.... senang2 jer kan.,

PS: hari nie, program cutiku mungkin ke pasar beli bahan mentah untuk citarasa rinduan... sapa-sapa kawasan kulaijaya.. jom.. gader2

14 ulasan:

bujal X said...

saya teringin nak singgah kedai kakak~~

azam said...

sedapnya.....laparlah pulak pagi² ni

Kakzakie said...

Dari hari itu nak buat lempeng oat tak terbuat sampai sekarang...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ayu...tang lempeng tue yg ngancamnya..hihi

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe mkn twiggies ngan air twister..huhu...

sarah-najwan said...

canggih menu pagi dio..hehe

kalu akak ke kulai jaya..pasti akak cari citarasa rinduan..heehhe

wahida said...

lempeng cicah sambal telur? perghhhhh...meletop!! kesukaan aku tu!!

azian said...

kak...lempeng oat????tak pernah cuba plak sy...hehehe

4hb nak g umah CMG ke????sy tak balik la kak????huhuhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hari minggu sy pegi beli brg basah juga tp sekadar pasar tani dkt tmn sri pulai sj..

ibuintan said...

wow... best tu ayu, sambal telur merah menyala.. terliur tu

gadisBunga said...

5 round? salutelah kat ayu!

heheh~

Sunah Mohammad said...

skang mesti da habis kan kak ayu...

So Shy Lady said...

kenyang sampai ke petang tuuu...

harap2 satu ms nanti dptlah mnyinggah k CR ;)

Ujang9897 said...

wah ada lempeng....=)

yana masak ns goreng ari ni..=)