CITARASA RINDUAN

Sunday, June 5, 2011

Selamat pengantin Baru Intan dan Aie

Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum..
Selamat berhujung minggu sahabatku semua..
Hari ini citarasa rinduan bercuti, meraikan majlis perkahwinan sepupu en zalie iaitu anak saudara arwah FIL,
Selamat pengantin baru untuk intan dan Aie...

Semalam rewang,
Dengan 1 badan yang sakit-sakit, hidung meleleq, kepala agak berat.. aku agak hairan, 2-3 bulan ini ku rajin demam.... rasanya kena urut dalam masa terdekat...

Nak syer cerita, tak ada mood pulak.. tapi.. ku kongsi dengan kalian.. gambar-gambar malam berinai semalam...










Umai wajib ada dalam ini cerita.. heheheh

PS”Mula-mula mood nak ambil gambar membara, sampai sahaja pengantin lelaki.. badan tak dapat nak seimbang. Ambil keputusan tidur dalam kereta....

~selingan~Ku sering deman-deman mungkin Allah nak hapuskan dosa-dosa kecilku.. amin...

19 ulasan:

Kengkawan said...

akak overwork sgt kot. lg pun skrg cuaca mmg panas sgt.
take care ye

Wanita Mutalib said...

comeinya umai!!! :)

~~zAnAfAhMi~~ said...

salam kenal, bdn nak pakai lama, pergilah bercuti rihatkan bdn..

Areef Ibn Naim said...

salam,

wah, kak dh semakin maju ambik gambar ye... sbnrny dr percubaan2 ni lah, kita leh majukan skill kita...

kak, mg cepat sembuh yer...

maya amir said...

sakit tu nak bagi kite rehat sebenarnya.. take care:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam...ceria umai bersama pengantin!

moga sis ayu sentiasa sht ye sis

So Shy Lady said...

isyh isyh bahaya gak tu....pnat sgt kot...take care ;)

Nur-nba said...

Salam.. Nur rasa Kak Ayu terlalu penat tu.. Banyakkan berehat ye.. dan jangan lupa makan ubat.

diana said...

letih sangt kot..
kena pi bercuti la..

Miss Mirror said...

Ayu... sorry, baru arini MM dapat jenguk Ayu.. almaklum.. busy la katakan.

Eeeee comeinya Umai berkerudung. Ternyata mewarisi ketenangan wajah ibunya. Mesti besar nt ramai yg dtg meminang..hehe.

azieazah said...

Selamat pengantin baru, moga jodoh berkekalan buat INTAN~AIE.

AYU, kena pegi klinik untuk periksa. Jangan biar sampai melarat.
Have a good rest, ok.

Kerja Hari Minggu, Mujur Ada yang Sudi Menunggu...

maszmadi said...

cantiknya... gambar cantik, pelamin cantik, pengantin pon cantik..... selamat pengantin baharu,,,,,

semoga ayu cepat sihat

Mamamya said...

byk sgt t/jawab yg perlu ayu selesaikan...tu yg badan penat n demam pun semakin kerap b'tandang.....

pi la b'urut ayu...mudah2an rasa lega sikit sakit2 badan tu...

moga cepat sihat n jgn lupa makan ubat...

eelobor said...

perghhh....dapat job lagi ke beb

kella said...

kak ayu.. kak ayu macamana sekarang ni? kak ayu ni sibuk sangat ni.. banyak sangat keja tu yang asyik nak demam demam.. kak.. jaga diri ya.. makan ubat dan minum air masak banyk2 tau.. semoga kak ayu cepat sembuh dah makin sihat..

cantik gambar gambar di atas... selamat pengan tin baru.. =)

Antzly said...

tutup kedai la ... mcm ni ... hahaha.. percubaan yg baik ... kenali kamera anda dengan sebaik2nya... baca manual yang dibekalkan ...

Rtp Farra Arisha said...

cantekk pelamin ituu, cantik juga pengantin. selamat pengantin baru!

delarocha said...

musim cuti sekolah = musim orang kawen... berderet jemputan niii

Nur Hawa Mohd Zin said...

cantik pelamin...

sabtu hari tu awe pergi kerja kawin kat bt pahat..jadi orang sebelah, berarak pukul 2.30, tunggu 30 minit kak...memang berdenyut2 pala...sampai rumah malam pulak tu..pak ngah awe datang rumah..memang tak dapat nak layan...terus pengsan. Panadol pula tak da, sapu myk angin je la :(