CITARASA RINDUAN

Saturday, June 18, 2011

lambat pulak.. sempat aku update 1 entry

Tetamu dari negeri sembilan belum sampai..kata jam 11.pagi, ala janji melayuu….
Sempat aku upate 1 entry lagi.. hheheh
Nak lihat geng-geng aku?? Nie geng GPW.. depa ditugaskan bahagian layan tetamu.. angkat pinggan mangkuk, tambah air bila air tetamu dah habis
Korang lihatlah.. warna baju aku tak sama.. hahahha.. (pic menyusul sekejap lagi.. lambat gila looding..)

Bukan aku tak nak join.. tapi tak ada masa nak join aktiviti GPW.. sibuk dikedai kan…..baik punya alasan…
~~ perasan kelibat blogger cikgu azreef!!!...

PS: pergi kenduri, tapi aku dan en zalie tak makan nasi beriani.. sebab kami memang tak BERANI!!
~selingan… blogger eelobor, ajak makan-makan.. aku nak ikut,. Mana poket doremon aku, nak lalu ikut pintu suka hati!!~

10 ulasan:

dieya said...

kenapa k ayu tak berani mkn nasi beryani? kan ke nasi beryani johor sedap2 semuanya?

Citarasa Rinduan said...

dieya
yang, kami diet untuk kesihatan en zalie..

so, daging.. minyak2 kami tak makan, insyallah.. jik kesihatan makin sihat...
akan makan juga 1 hari

doakan ya..

dieya said...

ooo camtu rupanya... bagus tu, amalan cara hidup sihat :-)
semoga en. zalie cepat sihat walafiat, amin!
selamat menyambut tetamu k ayu!

IMANSHAH said...

makcik2 tu..hehe

jangan marah

kakcik said...

Kalau Ayu ada poket Doraemon, kakcik nak pinjam! :)

ckLah said...

Selamat hari bapa untuk En Zalie....semoga kesihatan beliau semakin membaik...

Diana @ Melley Mey said...

tak per akak... demi kesihatan.. x makan nasi beriani pun x per kan akak.. yg penting kesihatan d utamakan... tul x akak..

azam said...

lambat pun tak pe.....

CT NoArIzAh ArIs said...

Oppss.... N.S dr daerah mano tu ???

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

sy nmpak umai je td... akak sy tk nampaklak...

akak baju lain sbb akak ketua kendaratny kan? umai assistantny, hehehe...

tk berani mkn nasi beriani mknlah nasi penakut, hehehe... ada ke?