CITARASA RINDUAN

Monday, June 27, 2011

Bikin kami berdua terharu..

Alhamdullilah.. rawatan ENT dan Fisioteraphy, berjalan dengan baik sekali..
Untuk apoinmet ENT seterusnya bulan disember.. (syukur) tak setiap bulan… lega daku!!
Manakala, untuk fisioteraphy, bulan depan ada apoiment.. em… tak apalah.. biar lambat.. asal en zalie sihat
Sekarang nie ku perhatikan keadaan umai bila ikut ke hospital dah semakin matang,. Jumpa doktor dia salam.. bila jumpa pintu (kami nak lalu) dia tolong bukakan untuk kami.. bikin kami berdua terharu..
Sebenarnya, kalau ikutkan aku, nak dia di rumah.. tak perlu ke hospital.. tapi.. memandangkan tak ada sesiapa yang dapat jaga dan uruskan anakku itu.. ku angkut umai sekali bila tiba rawatan en zalie.. 



PS: terima kasih teman-teman yang selalu mendoakan kesejahteraan enzalie..

SELINGAN: DAKU MENANG GA DARI BLOGGER WAHIDA..
MY ALL
Wah!!!!! Sangat terharu tau…syukur..syukur… hadiah made in LANGKAWI tu.. (belum pernah daku menjejakkan kaki ke kawasan peranginan nan indah itu..)

Syukur, Ya Tuhanku…..
Terima kasih wahida, terima kasih adik (anak wahida) yang terangkat URLku….dan terima family wahida… 



40 ulasan:

eiela said...

semoga semuanya selamat..

Latest Entri :
Senyum

tun_telani said...

ala ala.. umai wat keje sekolah kat spital ke tuuu?? hihi
tahniah akak.. tun jugak yg x penah menang GA.. kui kui.. mmg x penah2 nk lucky time lucky draw nih..

cik pulau said...

wahh.pandainya umai...

jelesnya...
akak asyik menang GA je..huhu

ibundo said...

doa semuga semuanya okay.
cakap pasal ent ni teringat yang petang ni bundo ada apoinmen dengan doktor. telinga ni dua tiga hari rasa macam berdenyut je.

tahniah menang lagi..

NURUL AINI NORAZMAN said...

Wahh,.pndai dah erk anak akk,. dia faham la agaknye ayah dia tak sihat,.

Tahniah kak menang GA,.=)

munna said...

bagusnya umai....

tahniah ayu.....

sarah-najwan said...

alhamdulillah ayu..berita baik sokmo tu..hehee

Papa Mifz said...

bagus yer Umai...

diana said...

tahniah..:)

Daddy Ziyyad said...

lupa nak tanya, husband buat physio apa?

missbby said...

comelnya umai..:)

bujal X said...

saya pun menang jugak~keh keh keh~~

zarazueyin said...

cute jer umai pakai tudung
suka tgk bdk kecik pakai tudung ;)

Bionic women said...

bagus umai..dia semakin matang dan paham aper yg berlaku sekeliling dia.
ini lah yg dinamakan..
pengalaman yg mendewasakan..hehe

2 thumbs up for umai

ibuintan said...

comelnya umai... pandai dia bawa diri

syukur kan Ayu ..moga en zalie makin sihat

tahniah memang GA

Mommy Fara said...

rejeki! =)

Ummi said...

Salam Ayu, semoga semuanya selamat dan dipermudahkan dan kesihatan cik abang Ayu tu kembali pulih seperti sediakala....amiiinnn

makdara TERdiva said...

congrats kak ayu :)

Mas said...

tahniahhh ayu..
dapat hadiah lagi..
boleh gi honeymoon tu....

alololo..comeinya umai...
geramm mas tengok...

Kak Aya said...

Umai budak bijakla...

suri solehah said...

tahniah ayu...pasal enzalie tu munkin akak terlepas pandang..apa2 hal..moga cepat baik

nyanyisunyi said...

insyallah Umai akan menjadi dewasa dgn pengalaman yg ditempuhi..kak ida doakan muga en zalie bertambah sihat..ayu juga...jaga kesihatan..tahniah..dpt hadiah..

p/s hati sdg gundah gulana dgn mslh ank2..:((

jeBateja said...

Semoga En Zalie kita cepat sembuh.....errr.....hadiah kita kongsi erk....ahakz

Yan said...

tahniah.. dua2 tu bentuk hadiahkan..

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga kesihatan en zalie bertambah baik..umai tu budak bijak kan dan dia faham keadaan ayah dan ibu dia...syukur akan dpat umai yang bijak :)

tahniah menang :)

alinac lover said...

umai..harap umai sntiasa bahagiakan ibu nya... :)

Kalamhati said...

tahniah ayu...

sentiasa doakan yg terbaik utk ayu n family..amin

Hamizah said...

anak pompuan cepat matang!!!

wahida said...

sama2 ayu...

umai ni comel la...sweet je dia...

Amy Syaquena said...

tahniah kak ayu

Mamamya said...

tahniah ayu....:) & semoga zalie akan bertambah sihat spt dulu.....

insan marhaen said...

muga begitu hingga dewasa.

gedek! said...

JELES!

azila said...

bagusla umai...pandai jaga ibu ngan ayah:)

norhidana said...

itu menunjukkan umai dh matang... cpt dewasa bile tgk ibu ngn ayahnya... tahniah umai

zaidah said...

tahniah ayu...semoga en zalie semakin sihat...

So Shy Lady said...

tahniah ayu...murah rezeki dia.moga suami cpat smbuh insyaAllah

AbentinEstim said...

Salam adikku Ayu...

Semoga mendapat lindungan NYA sentiasa bersama keluarga...

gadisBunga said...

kebahagiaan dalam ketidaksihatan.

ok tak saya cakap cemtu kak? :D

Areef Ibn Naim said...

salam,

in sya allah umai akan membesar sbg anak yg solehah, amiin...

tahniah kak mng ga lg...