CITARASA RINDUAN

Monday, June 6, 2011

Cancel berurut..

Assalamualaikum...

Cancel berurut, nenek timah yang menolong membetulkan urat-urat aku dikala aku demam urat, ke kuala lumpur, ziarah anak dan cucunya, 10 hari pulak tu.Dengan mak timah, serasi abis... kalau makan ubat tak serasi, dialah yang menjadi perantaraan dengan izinnya, ku cepat sembuh.. wah!!! Kena ke klinik juga malam nie...

*************************

Tempahan tadi, syukur... dalam penat dan sakit.. dapat dibuat dengan segera..alhamdullilah, pak aji yang nak menunaikan umrah pada hari ini dah berangkat ke singapore..semoga pak Aji wagiran selamat sampai dan balik.. amin

Nak BW ke blog kalian, dengan kepala yang bedenyut.. hidung tak henti meleleq.. buatkan hajatku terbantut..


Terima kasih kepada sahabat yang selalu mendoakan kesejahteraanku...
Sungguh berbahagia hati ini dengan sifat persahabatan kita di alam maya..

PS: kalau dah makan ubat, rasanya pasti tak ada peluang nak fikir... eik!! Walau kehidupanku paling utama.. tapi dengan kalian.. buatkan hari-hariku indah.. TERIMA KASIH sekali lagi kerana menjadi sahabatku..

10 ulasan:

mama maman said...

makan ubat ye ayu... bila2 sihat tuh br la nak bw pun... takpe jaga kesihatan dulu...

Ps: keja kuat tul ayu nih...

azam said...

eh.....rugilah camtu.....berurut bagus untuk kesihatan.....bestnye

Sury said...

Berurut memang sedap...eemm...ayu makan ubat jelah...badan tu nak guna lama..jaga diri itu lebih penting

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mkn ubat dan rehat ye sis ayu

EiJa ZaQuaN said...

take care ayu..moga ayu cepat sembuh ..

Izan Ishak said...

dpt berurut mmg best kan...

jaga diri ye ayu...jgn lupa makan ubat~

IMANSHAH said...

urut urut jugak, klinik kena g jugak

munna said...

munna masa dlm ptg hari tu je berurut lpas tu takde dah...nak kena urut juga ni rasanya

~izan~ said...

ayu sibuk sgt tu smpai sakit2..jaga diri yer ayu..sakit2 pun still dpt jlnkan tugas dgn sempurna...bagus betul ayu ni.

erienz said...

salam ayu, moga ayu cepat sembuh dan ceria sll...