CITARASA RINDUAN

Thursday, June 16, 2011

Bali simple giveaway for fabulous (GA BLOGGER ABANG EQBAL)

Malam nie, sambil layan tilawah al quran peringkat kebangsaan..
Aku nak join GA dari blogger abang Eqbal..
Hadiah menarik ooo..
******
Abang ee, blogger otai tapi masih bujang..
Jom ramai-ramai kita pakat serang..
Mana tahu ada rezeki kita sorang-sorang..
Hanya buat entry mudah dan senang.
(pantun untuk pujuk korang join.. heheheh)


Nak join.. jom.. klik SINI

10 ulasan:

Ati Masrif said...

alamak ayu kita tak reti
berpantun...hehe

semoga berjaya ayu :)

Citarasa Rinduan said...

ati--
tak perlu pantun..
ayu jer memandai tambah.. hahahah
senang.. simple jer

EiJa ZaQuaN said...

hehhee..ayu ni mmg pandai berpantun..
ok nnti nak joint juga le..
goodluck ayu

Citarasa Rinduan said...

eija...

join2... time nie kita gegar blog kawan2..
thanks eija

Miss Mirror said...

Macam dah lama sgt kan kita tak main contest2 ni?? Kenapa agaknya ya Ayu? Blogger2 dah semakin busy agaknya.

Citarasa Rinduan said...

MM--
itulah.. ayu pun sebenarnya lama tak join GA, tapi dalam minggu nie ayu naikkan semula mood layan GA....
sebab kita buzy dgn entry masing2 kot.

Areef Ibn Naim said...

salam,

good luck kak...

hadiah belum sempat nak htr :)

cik pulau said...

err.. nak join jugakkk....

zarazueyin said...

tahniah kak ayu krn menang giveaway ni ;)

solomolo said...

congrats !~