CITARASA RINDUAN

Saturday, April 3, 2010

AIR JAMBU BATU

Aku nak kongsi ngan korang air minuman yang bagi aku amatlah berfaedah untuk diminum., untuk yang berdiet, lepas korang minum confirm korang rasa kenyang, selain tu air ini amatlah sesuai untuk membuang kolestrol...( dah macam duta air minuman je aku nie)

Minuman nie digelar Pak Cu 916 (peeh...macam emas 916 pulak)...lagi sedap kalau diminum sejuk...aku lum try..sebab aku nie diet gula..kalau esok pagi aku try lah.. aku citer nie berdasarkan ibu mertua yang dah minum...karang bila aku dah minum aku akan citer apa rasanya yer..




1 ulasan:

AYU said...

memang suka minum air jambu..