CITARASA RINDUAN

Sunday, April 18, 2010

AKU NAK LARI

(Kalau aku leh lari macam kuda2 diatas nie....bestnya.......)


Apa perasaan korang kalau setiap hujung minggu korang tak der rehat? sure korang angin 1 badan kan....... ataupun korang nak sangat rehat tapi tak boleh, penuh jadual korang dihujung minggu..

Aku pun tak tau dari mana nak start luahkan kat korang tentang perasaan aku, tapi untuk bulan April- Mei nie, hujung minggu aku sentiasa penuh...Aku pun nak rehat gak.......nak duduk kat umah sambil layan blog..jenguk blog orang lain..atau pun nak buat riadah yang menyihatkan badan...

Sampai 1 tahap aku nak jer, lari dari semua nie,.,memandangkan aku membantu keluarga di kedai makan..tiada masa untuk membuat aktiviti lain..

Alangkah indahnya kalau aku dapat duduk 1 tempat peranginan, duduk dan berehat tanpa gangguan handphone dan semua masalah...

p.s/...sebenarnya aku tengah bengang..sbb tak dapat jogging n pi gym...lalalalal..(macam tak ada kaitan jer..)


0 ulasan: