CITARASA RINDUAN

Tuesday, April 27, 2010

HADIAH BIRTHDAY UNTUK KASIH SUCI

Aku rasa belum terlambat aku nak join contest yang dianjurkan oleh adik kasih suci..
(sorry kasih suci, sis join agak lewat...sis rasa kita pun baru sangat berkenalan..namum sis amatlah menghargai persahabatan kita...)
untuk korang yang baca entry nie..silalah join contest yang dianjurkan oleh kasih suci..KLIK SINI

HADIAH YANG SESUAI UNTUK KASIH SUCI ADALAH

>
>
<
>
>
>
>


SEBUAH NOVEL "AKU MAHU KAMU"



Hadiah novel AKU MAHU KAMU, sesuai untuk kasih suci, yang lemah-lembut, penyayang,romantik, sentimental...(nie hasil dari pemerhatian sis tau..hehehe)

Bagi sis, sebuah novel adalah satu pemberian yang amat bermakna, dimana kasih suci akan sentiasa mengingati kepada pemberi hadiah ini, menyayangi hingga tak sanggup meminjamkan kepada sesiapa pun..membaluti kulit novel ini, seperti kasih suci, tidak inginkan novel ini tercemar dengan anasir2 luar..memeluk novel ini, setiap kali sebelum tidur, jesteru itu sis merasakan hanya novel yang sesuai diberikan kepada kasih suci pada 5hb mei 2010 ini..

6 ulasan:

kasih suci said...

tQ akak sbb sudi join..kasih suka..cam tau2 je kasih suka baca novel...hehe..

wah, pandainye akak teka personaliti kasih..pape pon..tQ..

kella said...

gud luck ya kak ayu.. :)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kasih. sis ada harapan nak menang tak? kikikikikik...

memang sis suka tengok mata kasih...mesti lemah lembut, jiwang like sis..tapi sis tak lemah lembut...BRUTAL jeer..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella....

terima kasih..awak join tak?

kella said...

kita tak join lagi.. leh ke join nie... pakai terjah je nih! hihihi...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella.......hope dapat join...jangan risau...contest terbuka untuk semua...

PS..adiah lumayan tu...hehehehe