CITARASA RINDUAN

Monday, April 12, 2010

PERCAYALAH




Country Page Views for Map Area:
MalaysiaMalaysia [62%]
United StatesUnited States [9%]
AustraliaAustralia [5%]
Saudi ArabiaSaudi Arabia [3%]
PhilippinesPhilippines [2%]
United KingdomUnited Kingdom [2%]
BruneiBrunei [2%]





Selamat tengahari, nie aku nak kongsi sesuatu kat korang, sebab aku dok pikir, siapalah yang seach blog aku nie, maklumlah blog aku nie nak kata 100% bahasa melayu, nak tulis english pun aku tak berani, maklumah tak terro sangat..cuBa korang tengok kat graF tersebut...sapalah yang datang ke blog aku?...TAK KAN ARTIS KOT...TAK PUN PEMAIN BOLA SEPAK..WAWAWAA.....luar negara tu....hahahhaha, PERCAYALAH

10 ulasan:

Ain said...

bahasa melayu kat dah sampai keantero dunia....

tu yang dorang dapat jejak blog ayu tue.....

opsss, nak panggil ayu ke siti nie.....hehehe...

Mr Rulez said...

nie msti mat2 saleh yg tringin nk mkn masakan mlyu..pastu tgk gmbr plak..mmg tak salah lagi..jadi diorg invite rmai2 dtg cni..boleh ker cam 2..hek3..

Lelord said...

caya..caya...waaaaa dasat tu...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis ain....
setuju juga...bahasa melayu dh terbukti diguna pakai di dunia...alhamdullilah...
sis, tiak ayu jer...mesra gitu..hehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

rulez, salam....
semoga sihat, agaknya jawapan awk ada betulnyer kot..hehehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

lelord

percayalah..............tapi mmg mulanya tak percaya.....

eqbalzack said...

saya percaya.....hihi...

dah jawab tag ayu....

**tgk rating ayu, naik tak nnt...hihi

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abg eqbal........kita pi blog abg eik...(nak bagi markah nie)..

ops.........tunggu ranting mlm nie...hahahha

kella said...

wah caya lah!

pecaye.. pecaye..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella.......

hahahhaah, caya jgn tak caya