Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 28, 2010

MUKAKU MUKA KESIAN..


Ari nie, aku happy gile...mana tak nyer, ada sorang pakcik a.k.a customer tetap aku yang berikan hadiah istimewa kat aku.............. memang nie lah benda yang paling aku gemari......aku kalau dapat benda nie, gerenti tamo share ngan orang lain... sehingga en zalie, dapat amik bau jer...kikikiki...nak buat macamana aku kalau jumpa benda nie.. pantang sungguh,,,,,
pantang jumpa..terus bedal...
korang nak tau benda apa yang buat kan aku ala- ala kena rasuk.......?...
nie kat bawah nie...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
tara...........

TERIMA KASIH yang tak terhingga pada pakcik tu...tak tahu dah nak balas apa, just boleh belanjer air nescafe jer kot...(sebab ari-ari datang ke kedai dia minum air tu)





Nie ada 1 lagi pemberian ikhlas dari customer aku gak, ikutkan aku tamo..maklumlah dok diet, disebabkan pemberian orang, kena gak aku ngap, akhirnya 2 cucuk aku leh makan...yang lain-lain aku serah kat pekerja-pekerja CITARASA RINDUAN jer..

TERIMA KASIH yer, bukan tak sudi nak makan banyak-banyak, penat jogging siang ari, malam ari memang ayu kasi kosong perut nie,..risau esok-esok perut minta isi lagi...


PS: hari nie, aku dapat banyak rezeki, agaknya muka aku nie muka kesian kot?....

4 ulasan:

FCUTEAM said...

hikhik... baguslah u... murah rezeki.. :P


komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>You all nak header cantik dan pro? Let me design for you.. :)



Unknown said...

aiz...terima kasih...

sis terjah lagi yer

Ain said...

bukan muka kesian ayu, muka rezeki......

berbaloi-baloi tue....

Unknown said...

sis ain....

berbaloi2 bila kita baik sesama manusia kan.........
nie berbaik pada rakan2 blogger, ayu kena tag pula...tak buat tugasan rasanya tak sedap ati....

sapalah ayu tanpa kawan2