Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, April 12, 2010

APA NAK BUAT

Salam, pagi2 gini rutin mcm biasa, korang aku gerenti dok sibuk dgn anak2 nak ke sekolah...yang mana bekerja tu..para ibu sudah semestinya dok kat dlm office, dengan mesyuaratnya...pendek kata kalau ari isnin, semuanya bz...dengan mood yang ala2 masih bercuti gitu,,,, aku pun tak terkecuali...

Pagi nie, Umai ke sekolah dengan tak byk kerenah,,,alhamdullilah...tak dengar dia menangis sbb masih mengantuk...lepas je kedai kami, aku menyiapkan tempahan Paste bandung..kali nie destina ke Kuala lumpur untuk sis Aidil yang punya semangat kewanitaan yang amat tinggi.... selain tu ke sedenak, kulaijaya....nampaknya kenalah abg mat masak untuk mencuba paste bandung Ayu nie ... dan terakhir ke Kuching, sarawak,,,untuk adikku Isma Warahhmah... ( yang nie, adik angkat aku nie, comel loteh orangnya....cikgu sekolah tau....)

Punya sedap aku paking Paste bandung nie, sampai ke bahagian post baru aku perasan yang untuk tarikh luput aku bubuh salah....alamak...tulis manual pulak tu,..mcm tu lak yang terjadi...untuk tempahan yang lain2 okey jer.... buat sis Aidil, adikmu nie mohon maaf...sbb tarikh luput tu salah tulis.... ikutkan expied date 2 bulan selepas ayu paking..., kak Aidilliza...minta maaf yer, ayu tak leh buat apa..sbb dah post ke Pejabat Pos Malaysia, pulak tu guna pos laju........Maaf atas kesulitan...

Agaknya, aku dah nak kena penyakit lupa gamaknya......alahai..

3 ulasan:

AYU said...

ha..parah ni..kalau date nye lebih dr 2 bulan..jgn buat selalu..takut customer hilang.

Unknown said...

kak ayu

terima kasih byk2...entah lah ayu nie, sebelum nie pernah tau..makan quaker oat...tapi plastik masuk cawan, isi buang dlm tong sampah..alahai................

lana leopard said...

xpelah ayu... sis x kisah... x di sengajakan.... yg penting dah masak n jamu kawan2 makan. Dorang kata sedap.... he3x.... agak2 bila lah pesanan baru sis nak sampai ek.