CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 14, 2010

TOLONG AKU, TOLONG






Tolonglah.......untuk sekian kalinya.....aku dah tak tahu nak ucapkan apa, dah puas aku merayu, dah puas aku mendayu2........tetap aku di tag.....tetap aku diperdaya........aku tak rela......tapi dengan rela ati aku melepaskan jua..............Bawalah daku pergi, dari terus diseksa.......(lirik lagu nie)........ Sebenarnya aku suka bab2 di tag nie,,,,,suka sebab ada yang sudi nak berkawan ngan aku....... so dengan senang ati aku menyiapkan tugasan ini..

Ops............terlebih intro pula......kalah pemidato time aku sekolah menengah dulu2..(juara beb...), kemudian kat poli aku pun dah terbiasa berpidato...lagi2 sajak....memang akulah pemenangnya...wawawa....( puji diri nampak)..sebenarnya aku nak memperkenalkan sis yang sudi meng `tag` aku........SIS SARI YUSA IBRAHIM... asal johor...kenal melalui blog ke blog....TERIMA KASIH SIS...kalau ada apa2 yang ada kaitan tag nie...tag lah lagi.....ayu memang suka nak jawab, TAPI malu gak nk selongkah beg yang isinya tak mcm pompuan lain.....apa2 pun layan

  • BEG aku nie, memang sempoi....harga memang murah, dah bosan guna yang mahal2....beli sampai ratus2 tapi tak tahan lama, apa kes...so aku beli ngan avon jer...berbaloi2.....(ahaks....sekali lagi warnanya pink.......apa nak dikata?)

  • WHALET, nie jenama VERSACE... harga pun tak mahal.......dh 8 tahun idup ngan aku......terlalu sayang dgn whalet nie,,,tak pernah aku curang dgnnya...

  • Buku catatan, aku nie suka menulis benda2 y amat penting......terutama utk tempahan paste bandung, senang nak catat adress pembeli,,,, yang terselit tu.......biasalah korang pun ada gak......tapi aku sikit sgtlah........yang penting aku tak layan kad kredit.....

  • 2 benda nie amatlah bermana dengan aku.....sebab 1 tu utk catatan manual..yang 1 lagi tu (pen drive) mudah aku nak simpan segala catatan di komputer, cd, kamera dan hp...

  • Aku lupa nak snap kunci keter dan hp aku........tak apalah, janji aku dh tunjukkan apa yang ada dalam beg yang aku angkut kesana, kesini,,,,,,,korang tentu hairan..........mana barang2 wanita aka kosmetik......wawawawa.....bukan aku tak touch up.....aku nie tak suka bawa menatang tu semua.....so kerja pun dekat kat umah.....depa ku humban dalam beg kosmetik sahaja.........

Alhamdullilah, aku dah selesaikan tugasan meng` tag `....... pada sapa2 yang sudi amiklah tugasan nie...........sebab anda layak di tag............SELAMAT MENJAWAB....

PS: SIS SARI YUNA, AYU DAH JAWAB.......ADA HADIAH KER....HHEHEHEHEH

2 ulasan:

AYU said...

akak baru nak tag awak...rupanya da ade yg tag ayu...ok.

ardinihumaira said...

kak! dni penggemar avon sejati.. sies dni pakai handbag dan purse2 avon je. tak tipuuu. hehe