CITARASA RINDUAN

Sunday, April 18, 2010

Peeh......
pantang betul aku.,
rasa nak marah....
rasa nak piat jer telinga pemilik tu......
tak pun rasa nak jer bakar blog dia..


(nak tau sapa dia yang buat aku naik angin?...klik kat sini)




PS:Entry nie kerana:-
Pada mulanya, aku sedang syok belek2 blog seorang rakan yang terro bab meng derhaka resepi2 nie.............yang tak tahannya tu...derhaka2 pun masakan dia memang mantop dan meletop tau...
untuk abang mat gebu tu............Ayu halalkan jangan risau, ayu suka entry tentang mee bandung rindu-rindu tu........

untuk korang yang terpinga2 tentang kebebelan aku nie.......jangan susah ati...klik jer sini


2 ulasan:

Kak Rose said...

uuuiihhhh.... suspen je baca entry ni...pepe pun nnti nak try mee rindu2an tu...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak........kena cuba tu