CITARASA RINDUAN

Tuesday, April 6, 2010

APA KES

pelik sungguh aku kat sorang mamat nie...
agaknya kalau sultan pun depa berani kutuk..apa tah lagi artis or manusia biasa..

nak komen pjg2 sure korang pening kepala...
baca jer lah...

3 ulasan:

AYU said...

sedih...

aJa said...

tu lah manusia...

selalu melihat keburukan orang lain berbanding menilai keburukan diri sendiri. Manusia jenis ini memang banyak sangat dlm zaman ni.

Mereka tak sedar yg mereka lebih buruk dan hina berbanding org yg dihina itu.

Hanya Allah yang Maha Mengetahui. Allahualam.

p/s: tapi ayu kalau akak la org yg kena kutuk tu...akak bangun dr kubur g menghantui hidup dia...tanya dia apa dosa akak pada dia...hheehheheheh..padan muka dia!

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak ayu......ayu pun rasa sedih sbb bangsa yg sama

kak aja.....itulah nasib kalau dah kata mulut...nak tak nak, kena gak terima y awk tu mulut tak ada insurans,,yg parahnya bila bukan jer keluarga arwah y bawa ke pengadilan, ayu rasa dia mesti kena dulu kutukan 1 lori kontena....
(peeh...kak, ganas gak yer bila dh jadi antu...takut ayu mcm nie..hahahah)