Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, April 22, 2010

OGGY AND THE COCKROACHES


Adui....lawak sungguh citer kartun nie,,,lepas jer aku dah tertawan dengan shaun the sheep, aku terus dah melekat dikaca tv saluran 615...

Oggy nie, sikucing yang bagi aku, alah2 kaya gitu..perfect gile kelengkapan dia, oggy pun si kucing yang amat rajin selain selalu di perdaya dik lipas2 ( crokroaches) yang nakal dan asyik menyakat oggy hari2.....abis makanan oggy dibalun dik lipas2 tu....

Jalan citer kartun nie, agak menyenangkan aku..sebab, selain memudahkan aku membuat senaman mulut...jantung aku pun begerak dengan selesa (ewah...siap selit info kesihatan lagi)

Pada yang selesa bersama Oggy and the cockroachies, aku memang cadangkan korang kena selalu tengok citer nie, pada yang belum pernah menonton kartun nie, anda harus menonton....... selagi lagi aku ulang kata...........HARUS TONTON....

(Boring ler kalau layan citer yang menyeramkan, menakutkan, menyakitkan hati atau membuatkan aku meradang.....so kita enjoy dengan kartun2 jerlah, jangan muka jadi kartun sudah...lalalalalal)

4 ulasan:

Marsita Ishak said...

salam kak, kalu akak nk tau cite katun nie pnah d siar kt tv3 bbrpa thun lalu, ulangan lak pade thun lpas tiap2 sabtu n ahad.

kite suke tgok cite nie..hehe kantoi..tp yg paling suke tgok citer ni mak kite la.x ble miss walhal umur da 50 thun pun nk tgok gak, apo la wat malu jo kt cucu.huhu

Hazz said...

kartun kesukaan aku ni Ayu...best..leh gelak kuat2 mengalahkan ank2...

Unknown said...

salam shita..

sis pun tak pernah tgk kat channel lagi, terima kasih beritahu..

hahahaha, mmg melucukan...patutlah ibu awk tgk...

Unknown said...

hazra......

gelak mengalahkan anak kan........
okeylah tu..senaman tu...heheh