CITARASA RINDUAN

Friday, April 30, 2010

REHAT SEBENTAR

Macam faham jer aku dok ada masalah dengan XPDC, buat workout pun masih ingat dengan masalah XPDC...jogging pun, kat kepala masih lagi terfikir2 apa cara nak sattlekan masalah XPDC...Nasib lah ben ashaari ada bagi satu link seorang blogger yang bantu para blogger yang ari2 menghadap laptop atau ada banyak masalah................so korang pi klik link nie................gerenti masalah korang hilang.............atau pun kurang sikit..............apa2 pun terima kasih kat INFOzi.com yer sebab bagi info senaman kat para blogger,.............................


2 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

muehehhe....

tersenget kepala yanie baca n3 tu
kuikuikui

HonEyBuNNy said...

hahhahahh...tol tu...senget pala2 ila baca...uwawwa