CITARASA RINDUAN

Saturday, April 3, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DIJELAJAH OLEH BEN ASHAARI




Bab jelajah nie memang aku paling suka....mana taknya bila jer ben dah promote ke blognya..aku tak leh lepaskan peluang nak dia jelajah blog aku ke seantera dunia( tu dia...power ayat aku malam nie kalah menteri...)

Okeylah kepada Ben Ashaari, saya mahu blog saya dijelajah oleh ben ashaari kerana

  1. saya mahukan blog saya di kenali oleh otai2x blogger
  2. saya mahu info yang saya kongsi, dimaanfaat bersama
  3. walaupun saya masih baru, nak gak terima komen dari otai2x blogger agar saya tak syok sendiri..
  4. semoga pelbagai maklumat di kongsi bersama2

Untuk kawan2 yang follow blog aku, korang juga boleh minta ben merialisasikan impian..(alah2 pogram reliti pulak..) caranya mudah.. klik jer lah...


4 ulasan:

eqbalzack said...

kena masak sedap2 utk ben ashaari tu...hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abg eqbal...takat maggi..sah ayu bagi 2 bandel..hahahaah

Mat Gebu said...

Wowww...sepantas kilat dah ada N3 ...bersemangat sungguh..yelah kan kita patut bagi sokongan moral....

♥ suterakasih ♥ said...

hai ruhayu..
best kan idea encik ben ni..hehe
bole kmpul ramai teman :)
salam kenal dari sy..
jumpa blog kmu dari jelajah encik ben hehe