CITARASA RINDUAN

Saturday, April 24, 2010

LEPAK AGAIN

Dah tak boleh nak gambarkan lagi, perasaan aku hari nie, dengan penatnya, letihnya. lepak sungguh, mana lah aku nie layan kanival atau pogram yang penuh dengan manusia, kalau kat dalam bilik berhawa dingin gerenti aku relex gak, nie bila sang suria yang sedang menyinar dengan penuh perasaan dan keperitan..abiss... gugur peluh ku...

Ikutkan nak jer bersantai di depan laptop sambil melayan Umairah, namun..bila dah umai di wajibkan menyertai aktiviti pertandingan KEMAS aka sekolahnya, aku turutkan juga...nie pun gambar aku tak sempat upload, bila mata aku ala2 stim gitu...mengantuk, perut pun dah terisi dek lauk yang kubedal bersama En Zalie

Dalam berapa minit aku kena bergerak ke halaman kampung. Larat tak larat kena gak gagahi. Nasib En zalie yang drive, so dapatlah aku rehat..nak tidur?..jangan harap...itu prinsip En Zalie, kalau aku tidur..gerenti dia pun tidur sama...paksa2 mata nie buka sampai ke kampung.., kalau aku yang drive sure Umai mengamuk..so..my hubby,,drive carefully

Nampak gayanya kita jumpa malam esok jerlah,,aku nak gak angkut laptop nie, nanti tak pasal2 majlis perkahwinan sepupuku aku tak sertai...so..my laptop, kamu jagalah umah yer...esok malam akan aku gunakan perkhidmatan kau lagi...


1 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

dpt dibayang kepenatannya tu...