CITARASA RINDUAN

Monday, April 26, 2010

LIHAT LAH DUNIA...


Alhamdullilah.......terima kasih tak terhingga kepada orang2 yang amat aku sayangi, tanpa anda siapalah saya..terima kasih juga kepada semua yang berada disekelilingku...sesungguhnya, tak tergambar dik akalku, dimana aku semakin popular.... (cewah ayat tak ingat diri sungguh,....macam menang peraduan contest abg eqbal pulak...wawawawawa, jangan main2 yer, adiah dr Jerman tu,,,)

Sebenarnya entry nie aku khususkan kepada sis Lia (mamadamya) yang sudi membeli paste bandung ayu, yang buatkan ayu terharu sis lia terus masak paste nie...hasilnya mee bandung CITARASA RINDUAN seperti gambar diatas... SIS LIA TERIMA KASIH yer, lain kali belilah lagi..hehehehe,

Untuk korang yang nak tgk hasil dari luahan sis lia marilah klik

4 ulasan:

Ismaliana Bt Sulaiman said...

terharunyerrrrrr....iskh...cam nak nangis la....
sayang ayu....;)

Mat Gebu said...

Waaaaa...dah leer hujan, tiba2 rasa terkebulur...susah mcm nihh....buka blog tapi tutup mata...boleh gitu?...hahaha

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lia...ayu pun teharu sbb dapat kenal family kak, ditambah lagi anak2 sis yang amat gebu...geram.....hehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abg mat

petang2 gini, ayu tak dpat berkunjung ke kedai, maklumlah si Umairah masih demam..jogging dialam maya jer lah..

abg mat, andai tutup mata sambil layan blog..sure zzzz..sampai terlepas azan..ehhehe