CITARASA RINDUAN

Friday, April 9, 2010

RAGAM PENGANTIN




SALAM, korang bosan tak kalau acap kali baca entry aku, tentang kisah aku. bebelan aku, kisah luahan ati aku, or masakan aku ........sure jawapan korang....ASYIK BENDA YANG SAMA JER.....
confim..aku caya ada yang luahkan jawapan sama dengan apa yang duk dalam badan aku nie..( apa punya soalan lah..........sendiri soal, sendiri jawab...)

Untuk entry kali nie, aku nak ubah angin sikit......(bukan buang angin yer, alah...mana korang tau kalau aku buang angin pun..wawawawa)..... opss lari tajuk lagi...ginilah aku kalau dah mukadimahnya........kalah ucapan perdana menteri....

Opss........aku nak buat entry lawak pula,,,okey lah kan, karang kalau aku buat entry tentang politik korang bosan lak...layan jer lawak untuk pertama kali nie. Lawak nie aku buat khas untuk bakal pengantin yang nak dirikan umahtangga:

Bapak pengantin : Hussin, lepas ko kawin ko nak bawa Aminah duk mana nanti?
bakal menantu :Saya akan ikut kehendak anak pakciklah...........

Bapak pengantin : Majlis pula, ko nak yang macamana nanti, tema warna apa nanti?
Bakal menantu : Saya akan ikut kehendak isteri pakciklah...........

Bapak pengantin : Bagaimana ko nak tanggung Aminah dan keluarga nanti?
Bakal menantu : Yang nie, saya serahkan pada pakciklah............


(okey tak lawak nie)..bagi star eik


3 ulasan:

~ Ann ~ said...

hahaha.. ok la boleh tahan beb.. haha :P

btw jenjalan dr Gb

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ann........ wawawa...apa yg boleh tahan tu dik.....mesti pic gambor kawin nun.... hehehehe

salam ber GB yer................

ainhamzah said...

haha..
lawak2x..
agak2 ape reaksi pak cik tuh yer..
mau kene pelekuk skali~

*sll tgk bride mcm moody on wedding day~