CITARASA RINDUAN

Sunday, May 23, 2010

HADIAH DARI EN ZALIE...

Sebenarnyakan....nak citer tentang hari ibu tempohari....hadiah yang diberi oleh En Zalie...tak gak ingat-ingat...gambor dah edit....(bior cun gitu...).....so, bila ada kelapangan macam ari nie dapatlah ayu tunaikan janji...

Hadiah nie...amatlah istimewa....walaupun tak macam tahun-tahun yang lepas bagi ayu..ianya amat bermakna sekali.......rasa diri dihargai. Sebak bila En Zalie..beri suprise....suruh masuk ke kedai tu....ingatkan untuk dia...rupanya hadiah dah ada kat meja chasier....bezanya....bukan ayu pi beli..tapi...En zalie yang menghadiahkan kepada ku...

Nak tahu apa hadiah dari En Zalie untuk ayu sempena hari ibu?.............jom...tengok...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
tara,,,,,,,,,,,,tekan lagi.kebawah..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Tara........

sepasang kasut jenama power...khas untuk berjogging katanya....,
Bagiku apa sahaja yang dihadiakan oleh En zalie...semuanya adalah teristimewa...


Teringat lagu yang pertama sekali yang dibawa oleh En zalie kepadaku....Indah sekali saat itu...ditepi pantai.........semasa kami sudah bertunang....rasanya itulah saat pertama aku jatuh cinta kepadanya...sweet sangat

TERIMA KASIH MY HUBBY

8 ulasan:

Lelord said...

ooo patut la skang g jogging..ade "kasut kuasa" huhuhu

Yatie said...

Salam Ayu
tentu seronokkan dpt hadiah dari suami tersayang....biarlah brng apa pun...terasa diri di hargai sangat..
akak pun tumpang gembira juga...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord..

kikikikik...power nie mmg ringan..
syok..pusing taman 6 round pun tak sedor
tau2 betis dah kebas...
kikikiki

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam k.yatie

terima kasih kak...

memang kan kak..apa jua yg hubby beri itu yg dihargai...

semoga pjg jodoh kita dengan yg tersayang..
ayu doakan kelaurga kak berbahagia selamanya

azieazah said...

Hebat kasut tu. Mesti se"power" si pemberinya, kan? kan? hehehhe...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis azieazah

sangat2 hebat...
my hubby///
so chubby...but terbaik....

azila said...

sonoknya dpt hadiah:)..hehhe...xleh jd neh, kena rajin buat exercise cam k.ayu gak neh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azila,.

alhamdullilah...hadiah dr my hubby...

jom kita sama2 sihat,..apa khabar tanaman awak...nak pi putrajaya jer rasanya,..