CITARASA RINDUAN

Monday, May 31, 2010

ISNIN DATANG DAN PERGI



Assalamualikum...

Alhamdullilah...sekali lagi kita ditemukan..sekali lagi kita disuakan dialam maya...
selamat petang..terima kasihlah atas nasihat kawan-kawan atas blog ayu nie..maklumlah blog suka suki....mai taram jer bila tulis..ejaan tonggang langgan...alahai...cincai katakan...

Ni nak habaq nie...hari nie kan...ayu dapat jumpa ngan sahabat FB untuk ke tiga kalinya....sekali ditemukan dengan adikku ISMA HASYIM..ke dua kalinya ditemukan sewaktu edisi terjah ke umah CMG..dan ketiga kalinya (hari ini) sahabatku ini ke kedai makanku...

Seronok bila mengenali sahabat yang elok tingkahlakunya...spotting macam sahabat blogger yang kutemui hari jumaat yang lalu...

Alhadullilah...inilah hikmat dan nikmat berkawan....semoga ada kesempatan kita jumpa lagi...

Untuk maklumat korang..sahabat yang kutemui pada hari ini (31 hb mei 2010) adalah KAK DIAN yang senang ku panggil KD...seorang wanita yang berani, sempoi, bekarisma tinggi, sentiasa awek muda.....(minta-minta satu hari kak dian bagi tips awek muda kat aku...kiikikiikkiki....mana tahu..boleh ayu..sampai bila-bila....sesuai ngan namaku..AYU)

Jom layan gambar-gambar yang diambil oleh kak dian...(terima kasih atas tag oleh sis yer....)



DOAKU...semoga hubungan ini kekal hingga akhir hayat kami..amin

5 ulasan:

A-Y-I-E said...

Wahhh... asyik jumpa orang jer dia ni... ni la yang jealous... Mai sini bagi tips...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie

nie bakal ibu mertuamu tau

kata suka kat anak2 daranya...?
so berminat?

A-Y-I-E said...

haaa... ibu mertua??
ni la ibu mertua yang bawa kereta laju semacam jer... hahahahah...harap-harap dia tak baca la komen ni... grrr

Hariz said...

Waooo..
Bila Nak Datang Penang Lak?
Lagi Byk kedai sedap2...

Mat Gebu said...

salam puan...
Oooo ini lah di kak dian yang mmg awet muda....terima kasih juga untuk kak dian kerana sudi datang ke pondok hamba, minta halal jika ada yang terkurang yeaaa....Ayu..koo bila pulak bukak agensi cari jodoh nihh...hahahahaha...adehh, lomah den!