CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 4, 2010

SALAM PAGI SELASA

Assalamualaikum,... semoga hari ini mendatangkan rezeki yang lebih berkat, dengan hati yang tenang menghadapi 1 hari lagi tentang kehidupan...kadangkala aku terfikir dengan peluang satu hari lagi kita dihidupkan...adakah aku mempergunakan dengan sebaik-baiknya dengan rasa kesyukuran atau dengan mempersiakan?

Aku tahu korang mesti lebih faham apa yang aku maksudkan....

Malam tadi, demam umai masih lagi berulang, seingatku dah
4 hari dia dah sihat, berlari2, mandi2, siap aku bawa pi XPDC....tapi, malam tadi suhu badannya naik kembali,,,,,, petang nanti selepas berkerja barulah hendak hantar umai ke klinik semula.. Korang doakan umai sihat yer,,,,

Okeylah kawan2........aku nak berkerja nie.......korang yang selalu singgah blog aku nie..terima kasih sangat2...tanpa korang sapa lah aku..si blogger cincai.....wasalam.......


8 ulasan:

eqbalzack said...

tazkirah yang baik pada entry ni...
semoga hari ni lebih baik drp semalam...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sian umai
musim kot kak...
kak...kalau panas sangat si umai tu...masukkan ubat vontot jer....cepat sikit panasnyer turun...takpun...rajin2 mandikan dia....tp jgn direct terus siram kepala....dari kaki naik ke atas...insya allah...coz' batrice kalau panas sangat badan dia..zana buat camtu....

Mamamya said...

alahai umai...demam semula pulak...mesti muka bad mood jer cam aritu kan...dia penat sgt kot ayu...jauh jg perjalanan XPDC tue....

harap2 umai cpt sihat...akak setuju dgn cadangan zana tue..akak pun selalu buat camtu...

kasih suci said...

kasih doakan smoga umai cepat sihat...(",)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

SALAM ABG EQ...

semoga kita beroleh kesihatan..amin..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ZANA

terima kasih dik, atas cadangan...kak dah buat pagi tadi...terima kasih sekali lagi

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

SIS LIA

terima kasih kak, sebab selalu beri kata2 semangat...kak lia banyak beri dorongan....terima kasih sekali lagi

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kasih suci

terima kasih dik, semoga doa adik...menyegerakan kesihatan Umai..

i luv u