CITARASA RINDUAN

Thursday, May 13, 2010

KERANA ENGKAU?

Assalamualaikum.....wow...pagi gile aku bangun....mata nie tamo buka, kena paksa gak...semuanya gara-gara engkau!!!!

Nak tak nak, aku kena paksa aka memujuk diri aku, badan nie rasanya dah tak leh nak bangun,,,kena gagahi juga,,,, semuanya gara-gara engkau!!!!

Ikutkan, lebih baik aku tidur...tidur senyeyak-nyenyaknya....tarik toto....tidur dalam aircon, mestilah best, toleh kanan,,,umai tidur lena, toleh kiri..En Zalie,,tidur sambil berdengkur-dengkur....alahai....best gile....aku nak tidur lagi.....tapi,,,kena bangun gak...semuanya gara-gara engkau!!!!

Awal gile, baru jam 4.45 pagi, aku dah tercongok kat depan tabika,,,,sejuk gile....start keter pun tak bermaya.....nak mandi...weeiiiii tamo...sejuk lah......lagipun awal lagi...abis tu....buat apa kat depan tabika sekolah nie.....alahai...semuanya gara-gara engkau!!!!


Opsss....sorry,,, panjang lagi bebelan aku pagi nie.... Nak tahu sapa yang aku maksudkan?....siapa yang buatkan pagi khamis aku berlalu terlalu panjang?....semuanya gara-gara engkau!!!!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
tara................tara..........
(si budak busuk aka pakusu Umai.....)
kena pi sekolah seawal pagi...abis siapa suruh dia datang sini?, bukan aku yer...dia yang nak datang, kenalah aku susah payah demi adik tersayang temankan kat depan Tabika, tunggu kawannya nak tumpang ke sekolah Teknik Kota Tinggi, kena teman gak dalam paksa...mengantuk nyer!!!!....

PS: Rela jer, lah....rancang nak ke kedai awal2...buat cengkodok pisang...sapa nak?..angkat tangan..............


4 ulasan:

nabilah_2908 said...

hehe..tkpe la tu kan..adik sendiri..

hrumm..cekodok pisang....saya nk.. :)

azian said...

salam kak ayu...
sy rasa mcm penah g kedai makan ni...
dulu suami keje kat (F) sg sibol, pastu kat (F) pengeli timur...
salam perkenalan...

Wanita Mutalib said...

saya sedang angkat tangan weeeee

kella said...

saya mahu.. saya mahu!
oh cekodok pisang...
daku sudah meleleh nih..
tak baik tau kak Ayu.. sib baik bukan sedang mengandung! hehehe

Mari klik sini jom..
TERIMA KASIH HAFIZ HASHIM, TAHNIAH MALAYSIA