CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 5, 2010

AKU KENA ROMPAK

Aku betul2 hairan...dah 2 kali aku kena...kali nie memang tak boleh jadi....awal pertengahan bulan april rm100 dah lesap...yang hairan tu...hilang dalam walet aku...bukan ilang sebarangan..kali nie, 5hb 5 2010....tetap ilang rm100 lagi...alahai..

Yang buat hairan sangat2..sebab tak pernah hilang kalau dalam bilik tidur aku...hilang kat ruang dapur..aku suka letak kat kabinet....orang luar mana ada kat dalam umah nie..hanya aku, en zalie, abah, mak dan umai...tu yang musykil sangat2....

Aku tak kira nak upah agen penyiasatan..siap kau wahai si perompak.....aku takkan lepaskan ko....( aku tengah marah sangat2 nie....)

6 ulasan:

eqbalzack said...

biar betul ayu...
entah2.....toyol kot! hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abg eq..sakit ati nie..wawawawa

Agil Ratu Yusuf said...

hilangkan rasa sakit dihati..
Allah akan menggantikan rezeki yang lebih baik jikalau kita ikhlas..
Allah sebaik baik pemberi rezki
Allah lah yang Maha Kaya..
sabar ya bunda.. :)

Mr feckry said...

gua rase ade toyol masuk la

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

agil...
salam muhibbah bunda hulurkan..

bunda memang sedang bersedih dengan masalah yang ada...ditambah2 dengan hal ini...geram macam nak jer lupa daratan..
nasiblah, agil bantu bunda dalam menenangi perasaan...lega dan munasabah diri sebentar..
tarik nafas dalam2

terima kasih agil

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

mr feckry..
kalau toyol kenapa curi di ruang dapur?..

dalam bilik tidur tak pernah hilang?