CITARASA RINDUAN

Saturday, May 22, 2010

KISAH DULU-DULU


Assalamualikum, selamat pagi sabtu......minggu nie aku kerja shiF petang..nampak gayanya banyak sikit masa nak blogging...pagi tadi lepas jogging...terus bantu mak kat kedai sekejap...petang karang sampai malam...kerja macam biasa..(menantu kesayangan...)

Nampak gayanya seminggu dua nie..jemputan perkahwinan asyik ada jer...alhamdullilah....syok bila dapat makan nasi free...tengok pengantin yang berseri-seri...duk atas pelamin...dengan baju pengantin bling-bling.....tersenyum simpul...yang nakalnya para jemputan,,,usya-usya sampai pengantin merah kulitnya....mak andam ketap bibir...dok betulkan mekap pengantin....(penat layan kerenah pengantin....)

Citer pasal pegantin...teringat yang aku dan En Zalie dah 7 tahun mengulam kasih...sekejap jer masa berlalu, kisah kami memadu kasih agak simple....bertunang baru bercinta...yang kenalkan kami pun sedara mara....pusing-pusing citer rupanya kami ada ikatan persaudaraan....amin...bahagia hingga sekarang....kalau balik rengit, batu pahat...sure jumpa pak saudara yang sama.....(kecik gile dunia)

Doaku...rumahtangga kami aman hingga akhir nafas kami....berteman kerenah anak-anak dan cucu-cucu....oh..indahnya perkahwianan..

PS: SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA SEMUA YANG SEDANG MELAYARI ALAM PERKAHWINAN...

8 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah kak..menggamit memori ye

azieazah said...

Kata orang, perkahwinan ada 3 tahap dugaan..

Selepas 5 tahun, 10 dan 19 tahun..

Jika sudah betah dgn ujian pada usia 5 tahun, yang lain-lain pasti mudah saja, kan?

Semoga jodoh berkekalan hingga hujung nyawa.

JaJa'Z said...

kak ayu, macam mana MENGULAM cinta ek?? hehhehe..ada sekali dengan sambal belacan tak? hehhehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

awe...

terkenang sejenak...
tapikan...lucu jer rasanya...
macam-macam pekara yang buatkan kak geli hati dengan En zalie

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azie

terima Kasih sis...
alhamdullilah...semoga kami berbahagia...doakan keluarga kami kekal selamanya yer sis..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja

mengulam tu ala2 mengulam ketupat...hati2 sebelum rosak...dan laju jer..bila kena tempatnya

bab sambal belacan tu kan...En zalie jatuh cinta ngan sambal belacan kak tau!!!

JaJa'Z said...

kak ayu: aaaawwwww :p

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja
notty girls

sis gigit kanng!!!!kikikiki