CITARASA RINDUAN

Thursday, May 13, 2010

HOREY,,,AKU DAPAT HADIAH....SAPA BAGI?...


Aku nak syer sesuatu yang amat menyeronokkan pada hari nie....tak digambarkan kegembiraan aku....walaupun hari nie banyak tempahan....aku rasa kepenatan aku tu,..amatlah berbaloi-baloi....nak tahu tak pasal apa?...........

Aku dapat hadiah...
diulang sekali lagi.............aku dapat hadiah...dari sapa?.............
semestinya dari KASIH SUCI sempena aku menang contest yang dianjurkan oleh kasih suci... nak tahu contest apa...mai KLIK SINI


tara........
kotak hadiah yang telah diposkan kasih...
terima kasih kepada kasih suci....


opss...lupa pulak, nak wish thanks kat pakcik posmen....
terima kasih yer pakcik posmen..tadi terexcited sampai lupa nak ucap terima kasih...kikiki

tara,,,,,,,
tara.....................
comelnya hadiah nie....
macam tau2 jer kak ayu nie chubby...kikikiki
i like.....



Khas untuk tatapan kasih suci..kak ayu posing ngan hadiah.....
(wajah gembira...namun nampak penat kan?...)

Kak Ayu, amat-amat berterima kasih kepada Kasih Suci....sesungguhnya..hari khamis ini amatlah indah dengan pemberian Iklasmu itu....kak Ayu doakan, kasih suci selamat didunia dan diakhirat....ingatlah kedua-dua orang tua mu...dan kak Ayu mendoakan setiap cita-cita kasih suci tercapai jua............sayang kasih..........

10 ulasan:

Lelord said...

wahhh bear tomel

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

lelord................cute kan...

nabilah_2908 said...

comel jer bearbear tu.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI VIVA BIRU

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

shomey nyer teddy bear tu

Nana said...

wah beznnye dapat bear

SHAZA said...

tahniah menang bear pulok!!!

kasih suci said...

hehehe...dah sampai ea hadiahnye...suke tak? (",)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kasih,,,,amat2 suka..bak kata sis.. i lkike

kella said...

wah... comeynya kak ayu! kalah bear tu..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella...

kikikikiki...terguling2 sis petang nie.....

mmg terlebih comel..bila agaknya nak kurus..