Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, May 28, 2010

SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR

Assalamualikum...

sorry kawan-kawan....tengahari gini baru dapat online....maklumlah....hari jumaat...kedai tutup..cutikan...banyak yang nak dibereskan....bila dah duk umah tu...nak jer kemas sana..kemas sini...selak sana..selak sini,

Nie nak kongsi ngan korang nie.....maklumlah aku kan chip merangkap leader ke teratak Mat Gebu....peeh.......memang best bila dapat kumpul beberapa blogger ke umah dia....mana tak bestnya, blogger masakan beb....

Nantikan..dapatlah aku tayangkan kat korang magkuk tingkat dia,,.sure dia simpan dalam almari...kalau tak dapat pegang...amik gambor cukuplah...tak gitu abang mat...

Hah....ada satu lagi...( berapa banyak lah ko nak kata puan ayu...?......)... ada blogger yang paling aku sanjungi yang join rombongan kak kiah aku tu.....siapa dia....opss......dia kan......ada hidung. mata....rambutnya ala2..............

Tapikan. ...tak best beritahu awal......kikikikikik......bak kata siti nurhaliza...biarlah rahsia.............

6 ulasan:

Unknown said...

berkumpul reramai memang seronk :)

Lelord said...

muahahaaa cam tau jek sape

Mat Gebu said...

salam ayu....
Excelikan saya terlupa nak keluarkan satu lagi benda pencuci mulut...frust tau, ni semua gara2 kita berborak sakan, sampai tak hengat donia...apa2 pun terima kasih pada ayu dan semua yang sudi singgah ke pondok saya...minta halal jika ada yang terkurang dari segi layanan dan terkasar masa berborak sakan...

Unknown said...

ieda....
nanti kalau ada lagi sudi-sudi join gathering kami

Unknown said...

sis lelord..
tunggu entry itu

Unknown said...

salam CMG

ahaks.....patutlah perut saya ala-ala minta isi lagi...kikikik (gurau jer CMG)

memang ayu teramat-amat bersyukur dapat menjadikan rombongan a.k.a gathering ini sebagai satu reality (kenyataan)

ayu sekeluarga gak minta maaf kalau terover menerjah umah CMG.....yang pasti semua itu paling bersejarah untuk kami

(akan datang ayu terjah tanpa malu-malu)