Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 5, 2010

AKU REDHA, KERANA NASIHAT AGIL RATU YUSUF

Sesungguhya aku redha setiap apa yang berlaku kepada diriku..
terima kasih atas nasihat seorang kawan yang lebih layak ku panggil adik

Terpaku bila mendapat mesej dalam fb ku yang berbunyi.....



"Tak ada masalah yang terlalu besar untuk dihadapi,
tak ada langkah yang terlalu panjang untuk dijalani
dan tak ada orang yang terlalu sulit untuk dihadapi ketika kita
mampu menyikapi setiap peristiwa yang terjadi dengan
hati yang jernih dan kepala dingin..
keep smile bunda... ^_^"


sesungguhya aku ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada agil....tak tergambar betapa perihatinnya dia terhadap aku....terima kasih sekali lagi atas teguran dan nasihat.....

buat sahabat2 blogger...aku ingin memperkenalkan adik agil ratu yusof....
sila2 lah jadi flower dia, dan beri galakan atas usahanya berblogger...
terima kasih

untuk dekat dengan agil..sila lah klik sini




0 ulasan: