CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 12, 2010

SYUKUR DENGAN REZEKI YANG KUPEROLEHI

Alhamdullilah..tiada apa yang harus aku ucapkan...sepanjang minggu ini rezeki kian bertambah-tambah...hanya kerana itu aku kian bersemangat untuk menerukan pejuangan yang ada,,,walaupun sepanjang minggu ini nasibku tidak berapa baik, dengan terjatuh diatas tangga, jariku terluka bila menggunakan parang..namun, aku bersyukur diatas kurniaan Illahi...amin..

Sesungguhnya, selagi kudrat yang ada,..aku menggagahi jua...

Untuk sahabat-sahabatku....sudi-sudilah berkunjung ke kedai kami, insyallah sekiranya ada jodoh kita pasti bersua, nak juga kenal-mengenali antara satu sama lain...jangan risau,,kalau ada yang sudi datang ke kedai ayu...ayu akan layan sebaiknya...Tapi, jangan pula datang tanpa mengenalkan diri....ayu pun kurang kenal kawan-kawan IT. Mana tahu, boleh ambil gambar buat kenangan....lumrah berkawan....kita mendekatkan hubungan yang sedia ada...bak kata bidalan. rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari....




(suasana di awal pagi, harap maaf gambar kurang berkualiti, ayu guna kamera handphone sahaja)

Kepada yang berminat silalah datang ke:-


CITARASA RINDUAN
NO 1, JALAN BESAR
FELDA SG SAYONG
81000 KULAIJAYA
NO TEL: 07-8978477

9 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

jaohnye kulaijaya....hehehehe..tak pe kak..InsyaAllah awe sampai sana nanti...semoga Allah limpahkan rezeki pada akak sekeluarga amin...sehat dah kak?

kasih suci said...

insyaAllah..nnt kalau berkesempatan Kasih akan singgah kedai Kak Ayu ye!

Mat Gebu said...

salam puan siti...
alhamdulillah rezeki....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hawa...
salam....terima kasih atas doamu itu...

terharu sangat2.....
alhamdullilah...dah kurang sikit..bila tunaikan solat..nak sujud...kena hati2...maklumlah tulang kering...sakit nak luruskan kaki

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam kasih.......

amin, semoga sampai ke kedai kak...kak tunggu....muah2x...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam abang mat....

terima kasih atas doa abang mat..semoga melimpah2 rezeki kita semua..amin

Nur Hawa Mohd Zin said...

nanti ok lah tu..wah kak jd header pilihan en ben...lapau jer rasa ni...ehehhe

kella said...

ALhamdulillah... rezeki dari ALlah...

insyaAllah, pangjang umur murah rezeki kita singgah kedai akak ye!

IBU GEBU said...

setelah 2 tahun entry ini, baru IG datang mengomen

kulaijaya tak jauh tu dari rumah mak IG... harap2 ada rezeki boleh jumpa