CITARASA RINDUAN

Monday, May 31, 2010

LAYAN AKTIVITI KEGEMARAN EN ZALIE

Sebelum mata nie nak pejam, badan di rehatkan...aku nak syer ngan korang tentang aktiviti yang digemari oleh En zalie..memandangkan dia minat benda-benda yang lasak...so jom layan serba sedikit apa yang dia suka

Antaranya............






Nampak gayanya...aktiviti nie memakan belanjer yang mahal..kenalah dia usaha lebih untuk memperolehi apa yang diminatnya...
Gambar diatas aku ambil ketika pelanggan yang terdiri dari warga China yang selalu singgah ke kedai pada hari ahah...so...tak lah cantik sangat...tapi, okeylah untuk kenangan..

16 ulasan:

A-Y-I-E said...

Wahhh bagus-bagus.. minat yang terbaik...

Minat terhadap bahagian permotoran memang memerlukan perbelanjaan yang banyak.

p/s:Setelah dibelek2 blog ini, banyak betul saya nak godeh2 ... hahhaha

azieazah said...

Wahh ni hobi golongan berwang nih...

tapi kalu dah minat, berabih ribu riban pun, apa ada hal...?

yang penting, jaga keselamatan.

*Ini sesuai bagi orang yang ada duit berlebih-lebihan - pendapat my 2cent.

JaJa'Z said...

uishhhh..ganaz en zalie..apa lagi kak ayu..bonceng laaaaaaa

Lelord said...

ekekekekekeke scrambler

Hazz said...

ayu..hazra nak komen satu jer..teruskan menulis but ayu kena perbaiki dr segi ejaan k..u go girl..

Ain said...

kalau danish dapat tengok moto besar camni terlopong la mulut dia...

hahaha....

AYU said...

amboi............dasyat husb ayu nie..bole tahan..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie

tulah..biarlah en zalie kumpul duit dulu
PS..malam nie kita chat yer...kikikik(janji free)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam petang azieazah

memang kan.....
tu yang kena simpan duit..kalau saje beli utk hobby sure pokai...
kikikik

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja

motor viragonya pun ayu tak suka bonceng,,
ngeri ko...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord

kikikiki...
menatang nioe namanya scramble eik

tq....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hazra..
terima kasih.
ayu akan perbaiki..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis ain

Sure Danish minat motor sejak umur 2 tahun....
ayu pernah nampak budak sebaya bawah 12 tahun main scramble nie tau...kecik jer...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayu..

dia minat yang ganazzzzz
tak apalah..janji jgn minat yang lain2

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. woo.., bravo2 tuk geng2 mto ni! :) ct pn asa tngin na join gk.. xmstahil kn wnita msuk geng mcm ni sis? hehee.. ;) msa d uma lma, kn ada jln pcah btu tuk mnuju k wterfront kt gnang jrai, salu gk mat2 mto mcm ni lalu.. ct ska sgt tgok.. tp wak2 tu xbmnat na join lg, pas bc entri sis yg ni bru ct tngin.. hehee.. ;) sis pdrong ct larh.. :) thanks dear... (^_^) wassalam..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam cik ct fadzil..

wow..tak sangka adik pun punya minat yang sama..

tak semuanya permainan nie dianggotai warga lelaki...perempaun pun boleh..tapikan..main kat trek jer...
dijamin keselamatanya

okey...sis memang suka kaum kita sentiasa diatas..terbaik...sis doakan cik ct berjaya

good luck