CITARASA RINDUAN

Sunday, July 3, 2011

Ahad nan sibuk ditambah lagi hari Sukaneka Tabika.... Ku sibuk.....

Assalamualaikum..
Selamat pagi ahad sahabatku semua…
Pagi ini ku sangat sibuk di kedai… memandangkan hujung minggu. Ditambah lagi hari nie ada sukaneka tabika di padang F sungai sayong..
Yang pasti, jam 2 petang ku perlu bergegas untuk menemankan umai ke padang, anakku itu memasukki pertandingan acara bawa bola dalam sudu…
Wah!!!!! Lamanya aku tak join aktiviti seperti nie, insyallah.. jika ku kelapangan pasti ku akan update entry sukaneka tersebut.



 PS; baru ku perasan hari nie lauk pauk menu tengahari yang ku masak banyak warna merah… dan… itu agaknya tema ku akan gunakan petang nanti.. (opss, bukan petang nanti cuaca still panas ker?)

Bab sayur tu.. warna warni pulak.. hehehheheh 1 Malaysia


29 ulasan:

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

erm, dh lm tk makan nasi berlauk kat CR... biasanya sy suka lauk yg kentang goreng campur tempe tu kak... gud luck tuk umai!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

meleleh saliva tgk lauk pauk kat CR neh..tghari nnt suami sy takda..jd pakat nk masak simple je..kalaulah CR dekat leh tapau jer..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam kak ayu..wahh umai msk sukan ye?

kak..adik nmpk ada ikan pari.nak sikit kak!

ckLah said...

Sibuk itu rezeki...hehe

sarah-najwan said...

tu seme ayu masak ke?
hebat sungguh blogger kita ni...

bila la akak nk gi kulai jaya ni..nk mkn kat CR..hehee

niena shopping2u said...

sayur terung tu best..dh lma xmkn masakan mak =.='

Nur-nba said...

Salam. Wah banyaknya menu sedap2.. kalaulah dapat merasa lauk2 tu.. Umai ada masuk acara apa tu?

pCL n mmD said...

pari tu masak pe Ayu..sedap je..

NadiRah said...

akak ni sebok je memanjang..hehhe
wah!!!! banyaknya~

nyanyisunyi said...

kak ida ni klau singgah kedai ayu mesti gila kat sayur2 tu....rasanya semua nk diambil...huh! lapar nih!

Cik Kamoo said...

perghmm....menu menarik sungguh~~boleh muncet perut makan semua nie

siti murni said...

Asam pedas ikan pari ke tu Ayu..?huhuh....daku kelaparan nih Ayu...belum masak apa-apa lagi...takde satu sayur pun dalam freezer tu...huhu...:(

Dearie Pearls said...

adeh kak...
terasa perut ni krok.. krok..

lapar nie...

nampak menyelerakan..

cik cek said...

Ayu bestnya...macam2 lauk ada...kalau dekat...ras2 cam malas je nak masak confirm kak cek singgah makan kat kedai Ayu...

Bila Ayu sebut Felda Sungai Sayong...teringat waktu2 kak cek dok kat Felda Pasir Raja...sek lak kat Felda Bukit Beso...berpuluh tahun kak cek tak kesana....

Gen2Merah said...

wah, lamanya tak menjenguk di Citarasa Rinduan ni.. moga kak ayu dan husband sentiasa ceria2 selalu

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak..
banyaknya lauk2 tu akak.. sedap2 plak tu... bila ler dapat merasa masakan kat CR nie.. Insyaallah suatu hari nnt kalau diana p sana akan diana pergi gak kat CR .. ;)

cik pulau said...

akak memang sibuk sokmo..
hahaha..

wahhh..sukaneka.. suka~

suha said...

sume nmpak sedap..lapar!!!(^_^)

ieda said...

sedap2 menu ayu nie .. ayu masak semua ke ?? atau membahagikan tugasan kepada pekerja lain .. sure sedappp :)

Bigdaddyz said...

mesti best ni kan...nampak pun berselera...

Kalamhati said...

sedapnye masakan2 tu..
tabik ngan ayu..mmg bionic woman!

azieazah said...

AYU:

Nasi putih tambah satu!
Keli Goreng Garing 2 ekor!
Sayur Campur sama Pucuk Ubi Lemak Cili Api,
Siput Sedut 1 mangkuk!

Kira berapa? hah? 20 sen jer? wokehhh sekarang saya mari...

KL Gangster: ulasan dan pandangan seorang bekas Kaki Wayang...

insan marhaen said...

gulai lemak terung tu... kegemaran IM dan ibu_suri..

Mrs D said...

Kak.. terung tu dimasak macam mana tu?

ibundo said...

sedapnya..
ayu, nak tanya. kedai ayu ni kat mana..

Hanim Mahali said...

bertambah lapar baca entri ni... *telan air liur*

eqbalzack said...

ayuuuu, ikan pari asam pedas tu fav abg ee tu....

kella said...

pandai betulla kakak ku ini! syabas kak...
terdetik di hati.. bilalah.. nak merasa air tangan kakak ku ni...

gedek! said...

Sibuk tapi 'masyuuuukkkkkkk'