CITARASA RINDUAN

Monday, July 11, 2011

Award dari SinarKehidupanku..


Siapa tak suka dapat awardkan??
Terima kasih kak yatie sebab beri award pada diri ini, tapi ada syarat pulak..ingat dapat talam free… hehehe.. layan pelanggan sambil kunyah talam sedapnya, talam ubi ker, talam roti ker,…. Heheheheh
Jom, tamo panjang2 membebel, kalau nak tahu tentang diri aku….
1.       Aku bakal berusia 31 tahun.. seorang yang periang, suka berkawan… tak suka cari pasal
2.       Aku sedang berdiet.. tapi tetap curi2 makan gorengan, hahahha.. tapi tak pernah ambil apa2 makanan selepas jam 7 malam ke atas
3.       Berbahagia dengan kehidupanku, walau kadangkala ku terasa lemah, alhamdullilah.. ujian yang ku terima sedia ku hadapi dengan tabah
4.       Berniaga makanan itu punca rezekiku… menu sarapan dan makanan tengahari adalah air tanganku sendiri.. kalau nak rasa… jom ke citarasa rinduan…nak resepi bawa kertas dan pen ya….
5.       Mencintai seorang lelaki yang bernama MOHAMAD RAZALI HAMIS.. ibu kepada Nur Umairah
Nak tag siapa ya??
Rasanya, blogger masak2 dah ramai kena tag, hingga dari aku tak kenal mereka, sekarang banyak RAHSIA depa ku dah tahu….
Jadi, ku tak rasa nak panjangkan tag ini… maaf berlori kawan2… ku kedekut.. hahahahah

17 ulasan:

dwaty said...

tahniah....

Yatie said...

tq Ayu sudi ambil award ni...sama2lah kita memeriahkan dunia blogging ni...akak tau Ayu mmng sporting punyerrrr..terbaekkkk..

Cheq Sue said...

aIKKK...BETUL KE MAKLUMAT no 1 tu... macam muda belia je lagi... :)

Citarasa Rinduan said...

dwaty--
terima kasih,.. first time singgah sini ya??

salam perkenalan

kak yatie--
wawawawaw...... terharu..sama2 kak....
sayang kak yatie ketat2

azam said...

tahniah....hehehe....
selamat amik hadiah ke?

Citarasa Rinduan said...

cikgu--
hahahah.. betull.. muka adik cikgu nie nampak tua....

Citarasa Rinduan said...

azam--
dapat award bling2 tau

Gee® said...

salam sahabat...

Citarasa Rinduan said...

gee--
wasalam..
sampai skrang ayu tak dapat save blog gee dalam bloglist ayu.. sedih

Cik Ecah said...

congratzz kak ayu,,,,,

hahaha kedekut berlori2 yea

NadiRah said...

kedekut..haha!!!

Citarasa Rinduan said...

cik ecah--
jangan marah...
hahahah

nad--
itik tak boleh ambil award, duk jauh2 ya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah dpt award sis..

uik..dah jd kedekut la pulak hr ni..keh3.

sis jg diri tau.muahh

Bionic women said...

tahniah kak ayu dapat award..
teringin sangat nak makan air tangan ayu, bilalah agaknya berkesempatan

Nieza said...

tahniah dpt award ni ayu...nieza pun ada dpt award ni tapi belum gantung lagi...hehe

Citarasa Rinduan said...

LM--
terima kasih dik.......
kak kedekut kan..
hehehehe

bionic women--
sama2.....
nanti kalau kak ke usj kak habaq dlm entry.. kita jumpa.. kak masak utk kamu..Insyallah

nieza--
thanks nieza...
yer ker?
cepat gantung. nak kenal/rahsia kamu... hehehehe

Along Maklong said...

ayu..
nape cume 5 je..?
mana lagi 2.. tak aci ni.. hehe
tapi.. maklong baru tahu.. rupanya ayu ni masih muda belia lagi.. dah boleh kendalikan citarasa rinduan.. tahniah..!!