CITARASA RINDUAN

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday (Part 5)

25 ulasan:

jeBateja said...

Ini mcm akak kecik2 ke.....tidur atas pangkin kat ladaang....ahakz

kakcik said...

Bahagianya kalau dapat berehat dengan selesa tanpa apa2 gangguan sekalipun.

Selamat pagi Ayu. :)

IMANSHAH said...

kanak2 memang jujur dalam menzahirkan apa jua tindakan

azieazah said...

Mangun! Mangun! Dah siang!

hehehehe

Selamat pagi AYUUUU...!

dah mandi?

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu...

Kesihannya Penat Sangatlah Tu....

eelobor said...

huhuhu...aku pernah gak letak gambar nie dulu2

Along Maklong said...

comelnyaa.. hehe

Ati Masrif said...

alahaiiii...

sian..penat sgt tuh ...
hihi kiut!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hehe kiutnya..penah tgk pic ini dulu..

logorithm said...

Kih kih kih! Camtuh pon sempat tido?


Terbaru dari Logokoko:

[13PG] Kemalangan ngeri di tapak binaan

^^nu[dd]yra^^ said...

alahai...comeynyerrrrrrrrr...penat sangat lah tuh !

zaidah said...

sama berdiripun jadik jugak dia tidur...

Bionic women said...

hehe, ase macam jeles lak tengok dia tido camtu tanpa gangguan, cuba kita yg besor ni buat, mesti org kata buang tabiat.hehe

Isteri Encek Bard said...

ngantuk ker kak

H.J said...

mana mak dia..?kesian betul kat anak dia ni..hehe

EiJa ZaQuaN said...

hehehe..mmg ngantok sgt dh ni..xkira la kat mana nk landing pun..jnji dpt tido..

Niena Pengembara Ilahi said...

aloooo penat sangat tuuu

Mas said...

he..he..teringat anak2 mas masa kecik...
merata2 boleh tertido...
agaknya penat bermain la kan...

Kakzakie said...

Nikmat Allah pada anak kecik tak kira walau di mana....

cik pulau said...

alahai..
siannya dia.. ngantuk sgt tu..heheh

bujal X said...

kaki tidur~~haha~~

*akak,botol da sampai?

tun_telani said...

LOL~~ omey!

Mommy Fara said...

Olololololo! Comelnya!

cik cek said...

Alaaa...comeynya....siannya...molek je telentuk tido kat situ...:)

YANA SHAIFUL said...

ciannya dia..tomei2 nii..penat+ngantuk sgt tuu :=)