CITARASA RINDUAN

Sunday, July 24, 2011

Bulan Puasa~Operasi Perniagaan~

Lagi seminggu nak berpuasa kan??
Dah rasa sangat2 kebahangannya… untuk bulan puasa tahun ini, ku berniaga hanya di bazar, kedai sebulan di tutup………
Pekerja hanya 2 orang sahaja yang bekerja…
Untuk pelanggan setia citarasa rinduan, lokasi citarasa rinduan beroperasi:-
Bertempat – hadapan bank simpanan nasional, F sngai sayong
Waktu urusniaga : 3.30 petang – 6.45 petang
Hari operasi – sebulan beroperasi kecuali pasar malam di f sungai sayong
Kami, ada menyediakan
1.       Nasi ambeng
2.       Lauk pauk kecuali nasi putih
3.       Roti jala
4.       Beraneka Kuih muih basah dan kering
5.       Bubur dan pengat (sehari 3 jenis)
6.       Acar Tahun/buah

Silalah, berkunjung ketempat kami…..

PS: entry ini juga menjawap pertanyaan kakak zakie (titisan Nurani)

11 ulasan:

Gen2Merah said...

kalau lah kak ayu berbazaar kat tempat saya, insya Allah saya akan menjadi pengunjung setia setiap petang... ehe.. selamat menyambut Ramadhan ya kak

tun_telani said...

tun xleh imagine camner akk blh masak byk2 lauk tu tiap2 hari..

insan_marhaen said...

Mencari rezeki gitulah ya.. Otak mesti ligat. Kudrat kena kuat.

Areef Ibn Naim said...

salam,

sy tk pernah lg gi bazaar kt sayong... in sya allah, lehlah singgah nanti, :)

IMANSHAH said...

harga kawan2 lah ye..hehe

Kalamhati said...

Rezeki tetap dicarikan..semoga ayu dikurniakan kesihata yg baik sepanjang Ramadhan..dpt berniaga cari rezeki..=)

ckLah said...

Selamat menyambut Ramadhan ya Ayu...
Selamat meneruskan perniagaan, dan semoga keberkatan memenuhi perniagaan Ayu....terutamanya kerana menyediakan juadah untuk orang nak berbuka.

rosmina samin said...

tak lama lagi nak puasaler... selamat berpuasa kak and selamat berniaga ^^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ok set..adik takmo benda lain dah..acar buah 5 bekas okey sis!

azieazah said...

Lepas raya Kak Azie nak pegi Johor, nak cari Nasi Ambeng AYU! (insyaAllah, ini serius)

Mommy Fara said...

Nasi ambeng? Ouh, rindu nak mkn nasi ambeng!