CITARASA RINDUAN

Friday, July 15, 2011

Jemput ke Rumah..........(.Tak BW, .Aku sibuk, maaf tak dapat singgah ya..)

Assalamualaikum..selamat pagi jumaat sahabatku semua…………salam penghulu hari..semoga setiap pekerjaan dan perbuatan kita dirahmati olehNya. Amin..
Hari ini ada majlis kenduri doa selamat 100 hari arwah abah mertuaku (HAMIS B. HAJI ABU), di rumahku…..
Majlis akan dijalankan selepas solat maghrib..
Kepada sahabatku yang ada keizinan..silalah jemput ke rumahku……..
Cadang-cadang…ku ingin memasak nasi ambeng…
Oleh itu.. mungkin aku akan sibuk memasak dan menguruskan majlis ini….maaf kerana tidak dapat singgah ke blog kalian…..
Jom.. layan menu sarapan pagi ini… untuk en zalie lempeng oat,manakala untuk MIL, umai dan pekerjaku yang bakal membantuku hari ini.. ku sediakan nasi goreng dan ayam goreng…



PS: ibu dan abah di kampung, akan menghadirkan diri ke majlis malam ini.. ku betul-betul gembira!!!!!

SELAMAT HARI LAHIR BUAT
BLOGGER tun Telani, pada hari ini…(15HB JULAI 2011), blogger masak2 yang ku gelar Tun...klik sini untuk ke blog beliau..
SEMOGA PANJANG USIANYA, DAN MURAH REZEKINYA..

12 ulasan:

missbby said...

ok, semoga selamat semuanya...

Cik Ecah said...

dun wurry smg berjalan lancar..
ecah mkn jap lg nasi goreng k.ayu tu ok. :)

take care.

kakcik said...

Semoga segalanya berjalan dengan lancar. Amin.

Sis-Lin said...

alhamdulilah....moga semuanya berjalan lancar ye Ayu...

O malam ni x dpt la sis nak penuhi undangan tu...mlm ni juga sis ada yassin kat sini...klu free nak jugak ke sana...

sekejap ms berlalu kan..dh 100 hari..moga rohnya di tmptkan dikalangan org2 beriman..aminn

Al-Fatihah....

Kakzakie said...

Nasi ambeng banyak bahan nak kena sediakan ayu... Moga selamat segalanya...

Cik Sara said...

Kak Ayu..
Semoga semuanya berjalan lancar..

Al-Fatihah buat arwah disana..~

IMANSHAH said...

Saya pun baru sempat nak jalan2 ke blog teman2

ieda said...

semoga majlis berjalan lancar ayu ya .. ermm sedap nampak lempeng oats tuuu :)

miloais said...

selamat semua hendaknya ye ayu...

my regards untuk mak n abah ayu... dan MIL...

Mommy Fara said...

klulah johor tu sebelah rumah sy =D

....krn kenduri sy demam =(

wahida said...

semoga semuanya berjln ngan lancar...amin...

nak buat nasi ambeng? bestnyaaaa!!!

tun_telani said...

terima kasih kak ayu..
muahh!!