CITARASA RINDUAN

Saturday, July 23, 2011

Terima kasih teman-teman

Selamat pagi sabtu sahabatku semua…
Alhamdullilah, anakku Umai semakin sembuh.. walau sering merengek dan minta perhatian… Ku Bersyukur kerana Umai dah boleh makan… berselera menghirup sop cendawan di Pizza Hut semalam….
Sebenarnya, hari ini umai ada pertandingan bola jaring persahabatan di sekolah Tadika Sungai Siput bertempat di kota tinggi.. memandangkan ku risau umai tak boleh memberi komitmen yang baik untuk pertandingan tersebut.. ku memohon agar umai di lucutkan dahulu dari penyertaan……
Alhamdullilah, guru besarnya memahami…
*******************
Untuk sahabatku yang sering memberi kata-kata semangat terima kasih diucapkan.. kepada sahabat blogger yang singgah ke blog citarasa rinduan, salam sayang dari ku untuk kalian… sesungguhnya berblog memang satu perkara yang paling mengembirakan………………

PS: masih tak sempat berBW, melayan pelanggan dihujung minggu ku agak sibuk, lagilah bulan puasa bakal menjelang, ku mohon kalian memahami…

13 ulasan:

IMANSHAH said...

bola jaring bila2 pun boleh, kesihatan yang penting

Citarasa Rinduan said...

ciku iman--
terima kasih mendoakan kesejateraan anak saya..

itulah kan, kesihatan ini utama.. lain2 tolak tepi..

sarah-najwan said...

semoga umai lain bertmbh sihat
nak main2..lain kali boleh..

slmt melayan pelanggan kat CR

Kalamhati said...

yg penting kesihatan..main tu nnt dah sihat..insyaAllah boleh main..=)

Yan said...

semoga Ayu tabah dgn segala macam ujian.. Doa agar semua nya ok..

insan_marhaen said...

Kalau anak merengek nak macam macam semasa dia sihat kita ada rasa nak marah tapi rengek bila baru baik sakit ibu rasa gembira dan berlapang dada melayaninya..

tun_telani said...

ala ala.. ciannyer umai.. moga2 cepat la sembuh..
ps: tun xpandai main bola jaring atau apa2pun jenis bola2 ni.. hihi

Cheq Sue said...

sama-sama... bola jaring tu bila2 pun boleh main ayu...kesihatan tu biar baik betul2 dulu

ainnoraini said...

semoga umai cepat sembuh ye...

lain kali boleh main lagi...

jeBateja said...

jom kita main bola jaring sama2 kita lah...den nak jadi GS....ahakz

Mas said...

kesihatan lebih penting...
lain kali boleh main bola jaring....
alhamdudillah....umai makin sihat...

NadiRah said...

umai sedih x dia x dpt main????

cikgu isza said...

jaga keluarga.. jaga kesihatan semua yer ayu..