CITARASA RINDUAN

Monday, July 4, 2011

Nak tunjuk wajah.......

Assalamualaikum, salam hari isnin sahabatku semua..

Semalam maaf berlori ku tak sempat nak BW malah nak balas komen kalian di blogku….penat….

Tak dapat ku akui, selepas mengikuti hari wanita dan Sambutan Hari IbuAyah F sungai sayong, sebab umai join sukaneka antara kawan-kawannya.. ku benar-benar terkejar-kejar…

**************

Setengah jam di padang, 10 minit ku pecut ke citarasa rinduan, rasanya ada 4 kali ku ulang alik..bukan sebab ku senghaja nak tayang muka menghadiri majlis tersebut..tapi, untuk anakku disamping melibatkan diri dengan program kemasyarakatan..

Nak lihat tak gambar ku semalam??.. sebenarnya memang banyak gambar yang ku tangkap.. tapi semuanya ku simpan di Fb.. tak ada pun wajahku…hehehehe

***********
Kredit untuk pak Ngah yang tag wajahku di Fbku, jom…. lihat aksi kepenatanku..di sepanjang majlis Hari Wanita dan sambutan Hari IbuBapa peringkat f sungai sayong, Kulaijaya.......



Wajah umai yang bersemangat nak masuk pertandingan…


Wajah yang penat, tapi tetap beri sokongan untuk anakku Umairah, terselit dibelakang YB Dato Adham baba, dan Pengurus Felda En Zainuddin



PS: memberi galakkan untuk anakku, walau hanya menang saguhati.. sekurangnya umai tahu aku sentiasa berbangga dengannya… Tahniah Nur Umairah


28 ulasan:

gedek! said...

Go baby Go...!

anymz said...

wah!seronoknya bila tgk mak2 terlibat dgn aktiviti anak2 ni..syabas ayu.senantiasalah bagi sokongan padu buat anak2 ini sehingga diorang bersekolah menengah..

logorithm said...

Haha... biasalah... muka si photographer tak der dalam gambar-gambar yang diambilnya...

[U] GIVEAWAY: EqbalZack's fan page LOGO!

[13PG] Logorithm's Wordless Wednesday #4

[13SX] Jangan kau tipu aku!

Daddy Ziyyad said...

comel sungguh umai!!

kasih suci said...

tahniah Umai...xpe la dpt saguhati je pun...janji dpt hadiah jugak kan...(",)

cik cek said...

Bersemangat Umai...comelnya dia....go girl go....:)

kakcik said...

Walaupun saguhati pasti Umai sangat gembira, kan? :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

bagus umai..semangat bersukan paling penting..maner satu wajah ayu nya?

Citarasa Rinduan said...

uncle gedek--
serius nak syer.. mood sebenarnya dah lari..nie pun lepas update blog bekejar ambil umai dari sekolah

anymz--
ada aktiviti anyam ketupat, aktiviti masakkan,aktiviti tanaman..
pendek kata mmg meriah walau budget ciput...
betul tu kata anymz... ayu sokong..

uncle logo--
dalam Fb tak ada,
tapi bila pak ngah tag dalam FB.. yahoo.. aksi candid

daddy ziyyad--
nak berbesan ker??
hehehehe

kasih suci--
sama2 anty kasih.. sungguh,, gembira anak dara kak ayu

cik cek--
terima kasih anty cek.. umai dapat tapaware

kakcik--
dari semalam lepas balik ke rumah. asyik berbual ttg hal pertandingan

rina--
ayu yang bertudung cream, baju hitam

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah umai...

Bigdaddyz said...

budak macam umai ni...mmg sedang bersemangat kita jer yang tak terlarat...

Kakzakie said...

Janji ada hadiah dah buat Umai senyum lebar. Kakak suka lihat anak-anak kecik bertudung. Comel je muka dia kan:)

bersama kak Es said...

CHUMELLL NYA DIA .
mesti mamanya very proud :)

Mama Kembar 3 said...

mesti umai sronok mama nye dtg support :-)

azila said...

hehhe...yeayyy..umai dapat hadiah:)

azieazah said...

Tahniah UMAI...

wuaaaaaaa jelesnya tengok kamera woman tuh. Kamera DSLR dia sampai nak patah leher dibuatnya. hahahahaha!

miloais said...

comelnya si umai!

ayu - jaga diri ye... iols baca your entry pun rasa penat... banyak betul aktiviti uols ni!

Pala Maldini said...

tahniah! saguhati pun hadiah juga...

Yatie said...

Tahniah Umai, mmng tngk dari raut wajahnya pun dah tahu Umai mmng seorang anak yg bersemangat tinggi...ikhlas akak cakap ni...tahniah juga utk Ayu kerana rajin memberi sokongan..

CT NoArIzAh ArIs said...

Tahniah untuk umai.. kecik2 lagi dah aktif sukan.

pssttt...N3 kat bawah tu berwarna-warnilah...ayu srg je ke masak bnyk tu..salute le sama kamu..:)

Ummi said...

Amboiii Ayu, ni mak yg sukan ke anak yg sukan...wakaka..sukan tuk mak mak xda ke...hehehe

NadiRah said...

hoyeah!!!
sama cam nad dlu..
mmpu dpt saguhati jer..huhu
nnt mst dy jd blogger tu..hohohoh

diana said...

seronok tengok anak2 terlibat dengan sukan gini..
terasa depa dah besar..kan??
hehehhe

eelobor said...

nanti tiba giliran aku lak meneman muaz untuk aktiviti2 sebegini....

Citarasa Rinduan said...

kak Ratna--
terima kasih kak....

bigdaddy--
setuju, so.. kena ada stamina untuk mereka.. kan..

kakzakie--
alhamdullilah. ramai puji bila lihat umai bertudung,
disekolah umai sorang sahaja yang bertudung..
ayu harap hingga dewasa kelak..
amin..
mudah-mudahan

kak Es--
terima kasih anty ES
syukur..

mama kembar 3--
Walau umai belum 4 tahun... dia nak join aktiviti, ayu sibuk mana pun kena turun padang..
aduh!!!

azila--
tapaware jer anty, nanti anty datang sini, ibu bungkuskan kuah mee bandung ya

kak AA--
sama2 antie azie
hahahahah...
ku pengsan...
asyik cari sasaran buat menembak jer
waka..waka

iols--
terima kasih anty

seorang yang bergelar ibu, perniaga, isteri.. memamg tak cukup tangan..
terima kasih kerana sentiasa ambil berat diri ni..ku terharu

pala--
terima kasih uncle...
opss. lama tak singgah sini..
hehehheh.. gurau

kak yatie--
terima kasih anty Yatie, ibu kata.. kena syukur walau dapat hadiah saguhati..
kak.. thanks yer bagi pihak ayu...
terharu dengan komen kamu..
moga umai menjadi anak yang solehah.. amin

Ct--
tempohari masa dia belum usia 3 tahun, dia masuk pakaian beragam..
menang tau....hehehe, no 2

tang lauk tu...
hehehheheh..
ya, ayu yang masak sorang2..
pekerja tolong menyiang sayuran dan basuh ikan dan bahan mentah

kak Ummi--
ada kak...
-ayam ketupat,
-baling botol dengan kelapa
-isi air dalam botol guna span
-masak2
banyak lagi......

nad--
kak rasa nanti dia akan sama test macam kamu..
suka berblogging dan aktif apa2 aktiviti..
hehehehe

diana--
betul komen kamu tu..
ayu sokong
anak kita sebaya kan?

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
betul tu.
aku tunggu giliran kamu pula

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah buat umai..pasti dia hepi..sis pun pasti hepi gak kan?

alinac lover said...

alahai umau..comel je..semangat dia ek~