CITARASA RINDUAN

Thursday, July 14, 2011

Ramai yang google tentang tat Nenas aku??

Selamat malam jumaat sahabatku semua..
Baru balik niaga… update blog dahulu sambil layan drama Mimi mencari cinta, drama di astro ceria.. aku memang suka layan drama kelakar… heheheh
Oh yer, sambil layan lappy.. aku skodeng nuffnang..
Ada yang google tentang tat nenas aku rupanya..
Oh yer, bulan puasa nie aku memang akan sibuk uruskan jualan bazar..
Jadi.. tak ada tempahan ya..!!! Maaf berlori............



Untuk sahabatku semua..
Korang klik sini.. ada resepi mudah yang ku kongsikan untuk kalian…
Jangan risau..
Tat nenas nie dijamin rangup dan rasanya sedap…
Cubalah ya……..



Cepat klik sini.. ambil resepi ya!!
http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/09/tat-nanas-tenggarohmersing.html

16 ulasan:

Zack Zachoes said...

a'kum.. wah, tahniah~ kira resepi akak ni femes la ek. sure sedap. hehe..

Citarasa Rinduan said...

zack--
tak lah....
nie gara2 kak hantar buat hadiah gatering ke rumah cik mat tempohari..
tu yang up hehehhe

AMMAR YASIR said...

Hehehe... Akak ni mesti pakar buat tart nenas terkenal ni

eelobor said...

pos kat sini satu bekas

Nieza said...

wahhh menarik...nieza suka mkn tart nenas..tiap thn mesti buat tapi thn ni nk kena cuba resepi ayu ni...tq:)

Kalamhati said...

nnt nak cubalah resepi ayu ni..mekasih dear!

Gen2Merah said...

mesti sedapp.. kak ayu memang rajin berkongsi ilmu dan idea.. tima kasih akak

nuwairani ismail said...

wow! tengok tart ni dh terasa mcm nk raya la...

insan_marhaen said...

tengok ajelah nampaknya..

jeBateja said...

wow...kak ayu pakar buat tat nenas tu...teringat kat adik yang HANTU tat nenas....ahakz

Nur-nba said...

Salam.. Alahai menggoda sungguh bila melihat kuih tart ni..

diana said...

sedap yang beli dr buat senirik..
hhehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh sgt teruja tgk tart akak...nak order 5 balang tuk bw blk doha ye kak

tun_telani said...

pagi kak ayu =)
org johor mmg femes ngan tat nenas ye? masa tunang pon mak mertua tun bw tat nenas ada dulang. hihi..

Bionic women said...

feberet eily tart nenas nih..
tiap klai raya mesti ada...
kalau dapat tu mak mertua lalu pun x sedar

Cik Ecah said...

ecah suker giler mkn tat nenas k.ayu...
dulu tak sukerr tau serius!
dah tgk k.ayu punyer nih rase teringginn bebeno...:)