CITARASA RINDUAN

Friday, July 29, 2011

Jadualku Padat...

Assalamualaikum, salam penghulu hari sahabatku semua,
Hari ini, jumaat terakhir sebelum kita yang beragama islam menunaikan rukun islam yang ke tiga.. bersama-sama kita melakukan perbuatan yang baik-baik disisiNya..Insyallah…
Jadual ku hari ini amat penuh…maklumlah hari ini citarasa Rinduan bercuti....
1.       sekejap lagi ku akan bersama-sama pekerjaku mengziarahi pusara arwah FIL (hamis bin Haji Abu), al fatihah atas roh allahyarham
2.       ku akan menemankan MIL membeli barang-barang dapur (rumah) untuk bulan ogos/ramadhan
3.       Ku akan membeli barang-barang kering untuk jualan sempena bulan ramadhan nanti.
4.       Mungkin aku akan mengambil kesempatan untuk membeli pakaian raya untuk anakku umai..
Oleh itu.. untuk sahabatku di alam maya..
Ku tidak sempat untuk singgah ke rumah kalian… Mohon kalian memahami, terlanjur ku buat entry ini,,
Khas untuk sahabat yang kerap update blog pada waktu bekerja, ku mengucapkan Selamat menjalani Ibadat Puasa…. Semoga ibadat puasa kita diterima olehNya, dan disamping itu kita melakukan amalan-amalan yang mulia di bulan yang penuh barakah ini.. bersedekahlah sekiranya kalian mampu.

PS: Ku mohon, agar apa jua pertuturan/perkataan yang mungkin ada membuatkan kalian terasa/kasar di hati kalian, ku mohon ampun dan maaf..salam sayang dariku Ayu-citarasa rinduan

37 ulasan:

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ayu...

semoga apa jua yang Ayu rancangkan, akan berjalan dengan lancar. InsyaAllah.

Citarasa Rinduan said...

kakcik--
waalaikumusalam

terima kasih ya kakcik..............

missbby said...

Selamat Berpuasa untuk Ayu jugak..Selamat Membeli belah ya..

eelobor said...

selamat menjalani ibadah puasa juga buat ayu sekeluarga

Kakzakie said...

Kakak rasa ramai yg punya jadual padat macam Ayu juga. Sebab inilah masa nak berbuat yang perlu menjelang ramadhan. Selamta berpuasa juga dari kakak...

cik cek said...

Salam Ayu...morning2...pagi yg sibuk Ayu ek...semuga apa yg dirancangkan tuk hari ni dapat dilaksanakan....Salam Ramadhan tuk Ayu n family ....

p/s...beli baju Umai je ke...baju ibu dan ayah Umai tak beli sekali...:)

bujal X said...

belikan saya baju raya sekali bole?haha~~

Zaliedana said...

Assalam kak ayu cayang,
Wah arini CR cuti,lehla g bershoping ek,Moga apa yg akak rancangkan dipermudahkan,Selamat menyambut bulan ramadhan Almubarak kak,moga segala amalan kita diterima Allah..Amin..

~izan~ said...

slmt bershopping kak..selamat berpuasa jugak... =)

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum ayu...
wah hari nie cuti yer ayu... seronoknya..
selamat menyambut ramadan juga buat ayu.... salah n silap akak mohon kemaafan yer..

Isteri Encek Bard said...

WAAAAA SYEDIH PLAK BACA UCAPAN AKAK.. AKAK SELAMAT BERPUASA YER YER.. IEB PUN NAK MINTA MAAF PADA KAK AYU SEKIRANYA ADA TERSALAH KATA DAN BAHASA YANG MEMBUAT AKAK TERASA..... MEH NAK HUG AKAK... WAAAA TETIBA SEDIH PLAK

Ilhamny.com said...

sama juga ye, selamat berpuasa..bila sebut pusara ayah..rindunya dkt arwah ayah... semoga roh2 org yg disayangi akan dipenuhi rahmat allah..aminn

cucu umie said...

selamat menjalani ibadah pose juga bt sis..semoga pose kali ini penuh dengan limpahan nur daripada Allah..amin44x..

makdara TERdiva said...

assalamualaikum ayu..
saya pun ingin memohon maaf andai ada tergelincir kata kala mengomen disini..

semoga ramadhan yg bakal tiba memberi 1001 keberkahan buat kita semua :)

Ati Masrif said...

salam ayu,

kita pun sibuk nk menyiapkan
baju raya anak2 dan diri sendiri
sebelum puasa ni :)

Gee® said...

Selamat Berpuasa dan terima kasih atas ingatan... kalau ada yg terover tu maap la yer...

rosmina samin said...

Padatnyer kak ayu... neway selamat berpuasa ek ;)

kasih suci said...

selamat menyambut bulan ramadhan Al-Mubarak kak ayu...(",)

IdaShazana said...

salam ramadhan...semoga dipanjangkan usia untk dapat merasai keberkatannya

Yan said...

Selamat berrpuasa ya Ayu..Semuga ALLAH beri kekuatan buat kita semua.

gadisBunga said...

salam ramadhan,

takpe kak. tak lari blog dikejar. :)

Mas said...

selamat bershoping ayu..
moga apa jua yang Ayu rancangkan,
InsyaAllah....
akan berjalan dengan lancar.
selamat berpuasa buat ayu sekeluarga....

Queenie said...

berhati2 ayu walau di mana saja berada dan dalam apa jua yg dilakukan...salam Ramadhan al-Mubaraq buatmu seisi keluarga..

eiela said...

selamat berpuasa kak ayu. selamat bershopping.

Gen2Merah said...

selamat menjalani ibadah puasa ya kak.. all the best for the Citarasa Rinduan on ramadhan

diana said...

selamat menyambut ramadhan..

Yasminhamid said...

selamat menjalani ibadah puasa... semoga ramadhan ini akan menjadi antara ramdhan terbaik kita.. amin..

Mommy Fara said...

Selamat Menyambut Ramadhan!

Apakah mungkin gambar2 juadah berbuka puasa Citarasa Rinduan akan disiarkan sebagai tatapan kami?

Kalau tak ada, saya akan rindu gambar2 lauk-pauk CR! (Sebab ianya pencetus idea saya nak msk apa kat rumah)

=D

ieda said...

ayuuuuuuu
salam ramadhan al mubarak ayu ..
semoga segala amal ibadat kita di bulan ini menemui keberkatan dan rejeki yg melimpah ruah buat ayu :))

kella said...

kak ayu... lama kan.. kita tidak bersua.. akak memang ada je.. kita je sekejap timbul sekejap tenggelam.. hmm..

salam jumaat dan salam ramadhna untuk akak.. =)

munna said...

wah! sibuknya hari ni ayu walaupun citarasa rinduan tutup...selamat membeli belah ye ayu

sahromnasrudin said...

selamat berpuasa juga utk awak sekeluarga ya

Kalamhati said...

Sibuknya ayuu..bionic woman ni!huhu

Selamat berpuasa gak utk ayu n family..Mohon ampun dan maaf segala silap sepjg perkenalan maya ni ye

ibundo said...

bundo juga ucapkan selamat menyambut ramadhan bulan yang mulia penuh barakah. semuga ramadhan kali ini lebih baik drpd ramadhan sebelumnya.

gedek! said...

Tulisan merah tu..... rasa macam nak ngangis je!

mamaNoriz sini.. said...

samalah kite ayu yea...

mohon maaf semua...

dan jgn sibuk sgt, jaga diri jugak k..

jeBateja said...

adehhhhh....AKAK....nak MINTA MAAP gak....sempena RAMADHAN....MAAP le...apa2 yg TERSAKAT kak....ahakz