CITARASA RINDUAN

Friday, July 15, 2011

Alhamdullilah, majlis tahlil 100 Hari berjalan dengan baik...

Syukur…
15 dulang, 20 berkat ku sediakan atas bantuan jiran dan pekerjaku… masih ada baki makanan yang ada, termasuk bubur pulut hitam durian dan kuih muih……
Boleh lah ku jamu untuk sarapan pagi esok pagi.. heheh


Dan ku bertambah syukur, kerana ibu dan abahku dari mersing.. ingin bermalam kerumahku.. walhal.. mereka tak pernah bermalam.. kiranya, hari ini dalam sejarah…….
Esok, aku nak bawa mereka makan angin,.. shopping.. hehehe, so.. esok aku tak niaga.. citarasa rinduan ditutup….

PS: Kepada jiran terdekat… sahabat, anggota polis F Bukit Besar dan sanak saudara yang bersama-sama bertahlil pada malam ini…. Kami ahli keluarga allahyarham HaMis B, Hj, Abu mengucapkan ribuan terima kasih

20 ulasan:

eelobor said...

Alhamdulillah...semua sudah setel.

esok mesti shopping sakan

missbby said...

sedapnya..selamat semuanya..esok berehat dan berjalan yea..

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
syukur, badan penat rasanya aku mmg kena rehat..
bab shopping tu.. sesekali kan...
hehehe

missbby--
terima kasih...
moga2 semua dipermudahkan..
maaf sangat2 hari nie ayu tak dapat nak singgah blog kawan2...

Cik Ecah said...

nasi ambeng...
sedapnyer...

Alhamdulillah..selamat kenduri tahlil...

tun_telani said...

alhamdulillah.. berehat laa secukup2nya dulu ye.. penat betul bila ada kenduri nih.

Citarasa Rinduan said...

cik ecah--
makanan asli orang jawa..
orang johor mmg ramai asal dr jawan..
terima kasih dik

tun--
terima kasih tun.. selamat hari lahir..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

syukurlah..selesai pun semuanya kak ayu

Cheq Sue said...

alhamdulillah dah selamat...
ayu...sedapnya nasi ambeng tu...teringin la..

Citarasa Rinduan said...

Lm--
terima kasih sayang

Citarasa Rinduan said...

cheq sue--
bulan puasa ayu ada jual..
tapi tak adalah pelbagai jenis mcm malam nie..

malam nie ada 6 lauk, tak termasuk ikan masin dan peyek kacang..

Lelord said...

alhamdulillah...

sedapnya ayu, bak sket

Amy Syaquena said...

alhamdulillah selesai sudah...

ainnoraini said...

selesai semuanye...syukur segalanye...

Yan said...

bestnya nasi ambeng ayu...siap ada rempeyek lagi..

jeBateja said...

BUBUR PULUT HITAm DURIAN...? tak perna dgr lah kak ayu....gambar satu...nak tgk....err...resepi sekali erk....ahakz

CuteOven said...

boleh oder ke ayu nasi ambeng tuu..
sedadnye... kalau dekat boleh dtg tahlil kan...

CuteOven said...

sori ayu bukan sedadnye tp sedapnye... silap taip...

Nur-nba said...

Salam.. Syukurlah semua dah berjalan dengan lancar.. Sedapnya melihat menu nasi ambeng tu.

Fyqa said...

alhmdulillah...





*sdpnye...

Diana @ Melley Mey said...

Alhamdulillah... semuanya dah selesai..
akak tgk nasi tu mmg mengoda ler ayu...