CITARASA RINDUAN

Wednesday, July 27, 2011

Tahniah Blogger Hidup Itu Indah

Salam Tahniah ku ucapkan khas untuk blogger Lydia Miza (hidup Ini Indah), yang baru selamat melahirkan cahayamata bayi lelaki pada hari ini 27hb Julai 2011, pada jam 7.56 malam di hospital pantai Melaka…
Rasa sangat terharu kerana beliau begitu mudah melahirkan baby lelakinya yang seberat 2.85kg, walau suami Lydia tiada disisinya..
Tabahnya insan yang bernama Lydia Miza…


Selamat buat kelahiran anak ketiga
Tahniah adikku lydia…………Ku terima sms darinya sejak petang tadi jam 5.47petang dan pada jam 9.56malam........ Terima kasih dik, masih berhubung dengan kakakmu walau kamu masih lemah....Kak, doakan kamu dan baby baru cepat2 dcaj esok pagi, Amin


PS: kini lydia dah ada 2pasang cahaya mata (ku tumpang gembira dengan perkhabaran ini)……….semoga zuriat Lydia menjadi anak2 yang soleh dan solehah..Amin

27 ulasan:

Kalamhati said...

alhamdulillah..gembira dgr khabar ni..=)

Citarasa Rinduan said...

kalamhati--
syukur, rasanya LM nie mmg hati wajalah..

senang dan mudah jer, Syukur, dipermudahkan olehNya..

cucu umie said...

bertambah lagi seorang hamba Allah didunia ini.. alhamdulilah

Citarasa Rinduan said...

ayie--
amin........, nanti kita tunggu gambar baby LM yer

Cheq Sue said...

eh...ye ke? kalau esok sama tarikh kelahiran dengan cheq sue...
gitu la ayu... kadang2 bila berjauhan dengan suami ni mudah aje segala urusannya... ya la...Allah tu Maha Adil...Dia pun tak mahu menzalimi hambaNya

missbby said...

tahniah untuk lydia...

eiela said...

tahniah jugak kat kak lydia tuh. dah selamat bersalin rupanya dia.

IMANSHAH said...

tahniah

Nasrul said...

congratulation kepada baby to coz berjaya meredah dugaan...selamat kepada ibunya!!! ^_^

~izan~ said...

tahniah kat lydia miza... dapat baby boy,seronoknya...Alhamdulillah dipermudahkan semuanya walaupun jauh dari suaminya...

Rozita said...

bestnya... dah 2 pasang...
tabah LM tu.. kalau sy x tau la camne ayu... dua2 anak semua suami kena tunggu sebelah.. agak kalu dia takde anak x leh nak keluar kot...huhu..

forever love said...

terkejut dgr berita nie.. bukan 2 la. dah 3 da.. ehh.. ye kot.. tak pun 4..

H.J said...

cepatnya kak LM bersalin..td baru update entry..hehe..tahniah kak LM

forever love said...

salah baca pulak.. hihi.. yup.. 2 pasang..

cik cek said...

Tahniah lydia dgn kehadiran org baru...take care...semuga sihat2 selalu ...

jeBateja said...

errr....lepas ni tunggu KAK AYU plak.....tak sabaq nak ucap taniah...

insan_marhaen said...

Tahniah juga dari IM. Kalau di Penang, setiap baby yang lahir akan diberi hadiah RM100 dari kerajaan negeri.

eelobor said...

yer....hanya ucapan tahniah boleh di sampaikan

zaidah said...

alhamdulillah tambah lagi ahli keluarga...tahniah

Isteri Encek Bard said...

Syukur Alhamdulillah.. wahhhh tahniah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

belum berkenalan dgn beliau..tp tahniah juga utknya..

Cik Ecah said...

Alhamdulillah..:)
tumpang bahagia...

Maya Mayana said...

Alhamdulillah...tumpang gembira,semoga menjadi rijal2 Allah yg soleh & solehah...Amin

Lelord said...

wah miza dh bersalin..tahniah2

mama tims said...

Alhamdulillah..tahniah utk beliau ke..

Mommy Fara said...

Alalalalalala...comel! Alhamdulillah dan tahniah!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam...tq call adik bg semangat semalam..sgt hargainya.adik dah smpi ptg td.ops..silap pandang la sis..berat baby cuma 2.65kg je..adik mamai mlmtd..hihi.tq akak...love u