CITARASA RINDUAN

Sunday, July 10, 2011

Apa perbezaan mereka?

GROUP 1:Meja 1,2,4

10 orang, bangsa melayu,kesemuanya  menaiki basikal, berpakaian sut lengkap untuk aktiviti riadah berbasikal

Order makanan/minuman

Minuman berasi/sejuk,

Makanan: Nasi lemak ayam, mee goreng mamak,telur ½ masak – 2 biji, soto-2 mangkuk, nasi campur – 3 piring, mee hoon soto – 2 mangkuk

*************
Setengah jam kemudian

GROUP 2:Meja 7,8

7 orang, bangsa cina DAN melayu, kesemua menaiki basikal, berpakaian sut lengkap untuk aktiviti riadah berbasikal

Order makanan/minuman

Minuman 100 plus,

Makanan: soto 2 mangkuk


PS: situasi yang kerap ku temui apabila hujung minggu.. kalian nampak perbezaannya?? Agak2… korang group mana?? 

20 ulasan:

sarah-najwan said...

huhu..group satu kot..bersenam bagai nk rak..pastu mkn byk..huhu..

cucu umie said...

heheh..kalo ayie memang akan minum 100plus lepas bersenam...xkan makan berat lh sebb tmbh kalori jer..huhu

Cheq Sue said...

ayu...kite nak gelak je boleh? dah tau dah dalam grup mana...

gedek! said...

Uncle group rockers

zarazueyin said...

hehehe..terasa diri dlm grup mana tp tak la melampau sgt mkn mcm tu...hehe

senyumSOYA said...

x suka 100plus.. air suam nk..heheheh

cik pulau said...

lepas bersenam..
memang carik air masak..
tapi kalau boleh,
ais memang jadik pilihan gak..ahhaha

delarocha said...

hahaha, group satu tu nak ganti semula lemak yang baru je diorang bakar.

jeBateja said...

tak masuk group kak.....sebab saya lepak2 kat rumah...sambil2 makan nasi lemak rendang daging....pehhhh,...terbaek....ahakz

azieazah said...

Mula-mula nak masuk Grup 2, past join plak Grup 1. hehehehe


Sembilan Haribulan Julai: Rupanya Aku yang Terkulai...!

Cik Wani said...

hye,,blogwlking here dear..

btw jom komen link entry wani ni..

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

siti murni said...

group no. 2 of course....hehehe....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

x tahu grup mana..yg pasti lps senam sy misti nk makan nasik lemak dan minum teh ais (eh? bila aku senam ni hehe)

diana said...

bukan 1 dan 2 sebab beriadah tak naik basikal..
dan lepas jogging terus balik umah.
segan nak singgah kat kedai dengan peluh..
ekekekekk

Zakiah_MamaAdamz said...

heheheeeeee

Dearie Pearls said...

group mana2 pn bleh.
rindu lak tomyam ayam pedas-pedas..
hehehehe..

NadiRah said...

nad group 3..
tak beriadah langsong..
hahahahaha!!!!!!!!!!

Bigdaddyz said...

semangat org kita memang harus di puji baik bab senaman dan pemakanan...hehe

Mas said...

mas suka yg no 2....he..he..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe..untung lah klu group satu tu..mkn byk kan kak ayu.tp biasanya klu dah penat beriadah org tak mkn byk.